Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma kattdagbok


Ämnesstartare

Det är många UM:are här som har katter och gillar att posta saker om dom, så här kan ni göra det. Vsg.


   
Citera
höna

katter har äcklig andedräkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är rädd för katter. Och allergisk mot dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar katter [y]

Har ingen katt [n]


   
SvaraCitera

Hej kattdagboken.

Jag har lekt med Fulo och Starbuck lite. De är trötta nu.

Image
Image
Image

Kamrat Mjau traskade även just genom rummet jag sitter i. Jag kunde knappt tro mina ögon. Han har blivit mycket mindre skygg och orolig, det är underbart att se. Klappade honom en stund i dag, han rullade över på rygg varpå jag fick klia honom på magen. Han är även mycket mindre orolig i gemen, och skyggar inte längre undan lika häftigt om jag kommer gående mot honom i normal takt. Han färdas nu runt i hela lägenheten. I morse gömde han sig under badkaret, det var lite enerverande.

Image

Golvet på bilden ovan behöver fixas, det ser nasty ut. I morgon.


   
SvaraCitera
Lounge

"min" katt åkte hem te mama o papa idag 🙁 tog hand om honom i två veckor när d var utomlands. jag saknar honom. knäppkatten[love]


   
SvaraCitera

Okej häftig tråd! Hej
Image


   
SvaraCitera
Lounge

[love][love]ÄLSKAR DEJJJJJJJJJJ SELMA*[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej kattdagboken,

I morgon ska min katt kastreras. På lördag flyttar jag ifrån honom [sad]


   
SvaraCitera

Lounge:

*ÄLSKAR DEJJJJJJJJJJ SELMA**

Hon älskar dig också, även om hon inte riktigt visat det. Men får hon en ny chans nån gång så har hon lovat att ta den.


   
SvaraCitera
Lounge

El Guaje:

Hon älskar dig också, även om hon inte riktigt visat det. Men får hon en ny chans nån gång så har hon lovat att ta den.

har hon sagt d? va fint.. då kanske jag vågar mig till t******m igen ngn ggn

kom på du kanske ej ville att jag skrev ut hooden


   
SvaraCitera

Lounge:

har hon sagt d? va fint.. då kanske jag vågar mig till t******m igen ngn ggn

Mm hon sa för ett tag sedan, lät som hon menade det. Aa hon hoppas på det! Lr att hon blir bjuden på din nästa födelsedag.

Lounge:

kom på du kanske ej ville att jag skrev ut hooden

hihi lugnt, men blir bra så så kan folk ägna natten åt att gissa vart selma bor.


   
SvaraCitera
Lounge

El Guaje:

Mm hon sa för ett tag sedan, lät som hon menade det. Aa hon hoppas på det! Lr att hon blir bjuden på din nästa födelsedag.

oj vilken grejj =) då måste jag fixa värsta dunderpartyt om selma kmr

El Guaje:

men blir bra så så kan folk ägna natten åt att gissa vart selma bor.

hoppas infon inte kmr i fel händer.. inte för att jag ej tror att selma kan försvara sig men ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men åååh det här älskar jag!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
köpte en ny större klösmöbel idag så att hon ska ha lättare att komma undan från Milo och så att hon ska sluta klättra på alla andra möbler. Hon älskar den.
Milo hatar den [love]


   
SvaraCitera