Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma kattdagbok


Lounge:

oj vilken grejj =) då måste jag fixa värsta dunderpartyt om selma kmr

Aa tyckert! Hon och räddburr kan ju få ett eget litet bord där de kan sitta med sina flashiga partyhattar.

Lounge:

hoppas infon inte kmr i fel händer.. inte för att jag ej tror att selma kan försvara sig men ändå

Det är nog lugnt! Hon är begåvad nog att skicka penny som förtrupp och går det med henne åt helvete flyr hon =)


   
SvaraCitera

Fingerprints:

köpte en ny större klösmöbel idag så att hon ska ha lättare att komma undan från Milo och så att hon ska sluta klättra på alla andra möbler. Hon älskar den.
Milo hatar den [love]

Åh, vi har en exakt likadan, i samma färg till och med.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

köpte en ny större klösmöbel idag så att hon ska ha lättare att komma undan från Milo och så att hon ska sluta klättra på alla andra möbler. Hon älskar den.

Ååh hon e så fin! Fint att ge henne en sån där. Den ser kul ut, tror till och med jag skulle tycka det var kul att klättra där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Åh, vi har en exakt likadan, i samma färg till och med.

Perfekt storlek ju! Den verkar väldigt vanlig, många vänner som sagt att de har den.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Perfekt storlek ju! Den verkar väldigt vanlig, många vänner som sagt att de har den.

Ja. Jag skulle dock gärna haft en lite större, men de är ju så dyra. Kom över min för 200 spänn på Blocket. [blush] Fulo och Starbuck brukar klättra vertikalt längst med den högsta pelaren upp till den översta plattan. De är extremsportare.


   
SvaraCitera
Lounge

El Guaje:

Aa tyckert! Hon och räddburr kan ju få ett eget litet bord där de kan sitta med sina flashiga partyhattar.

vilken fin bild jag fick upp i huvudet =) två asarga katter me partyhattar som fräser till varandra

El Guaje:

Det är nog lugnt! Hon är begåvad nog att skicka penny som förtrupp och går det med henne åt helvete flyr hon =)

smart den där selma =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ååh hon e så fin! Fint att ge henne en sån där.

tack visst är hon [cute] Hon är sjukligt bortskämd. Tror ni skulle gapa om ni visste hur mycket pengar jag lagt på henne hitills.

El Guaje:

Den ser kul ut, tror till och med jag skulle tycka det var kul att klättra där.

Du får komma och provklättra någon dag om du vill! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Ja. Jag skulle dock gärna haft en lite större, men de är ju så dyra. Kom över min för 200 spänn på Blocket.

hahaha jag betalade 700 för min [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Åh, du MÅSTE ju bara filma/fota katten när den kastrerats de blir ju helt groggy då, ser så sjukt sött ut [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

polymyalgia_reumatika:

Åh, du MÅSTE ju bara filma/fota katten när den kastrerats de blir ju helt groggy då, ser så sjukt sött ut

haha jaa, skrattade ganska gott åt Sune när vi kastrerade honom. Såg ut som att han hade landat på månen


   
SvaraCitera

Lounge:

vilken fin bild jag fick upp i huvudet =) två asarga katter me partyhattar som fräser till varandra

Haha tänkte mer att de skulle sitta och skåla lemonad med varandra. Men nu när du säger det så är det troligare att de fräser åt varandra. Men kan bli festligt det med.

Fingerprints:

tack visst är hon Hon är sjukligt bortskämd. Tror ni skulle gapa om ni visste hur mycket pengar jag lagt på henne hitills.

Det är kul att skämma bort sin katt! Men vågar nog inte höra vad du lagt ut för då känner jag mig säkert dålig mot mina katter. Skulle säkert kunna bjuda dem på en resa till magaluf utan att komma ikapp.

Fingerprints:

Du får komma och provklättra någon dag om du vill!

Åh vad snäll du är! [blush] Ska inhandla mig en hjälm och så tittar jag förbi och provar nån dag!


   
SvaraCitera
Lounge

El Guaje:

Haha tänkte mer att de skulle sitta och skåla lemonad med varandra. Men nu när du säger det så är det troligare att de fräser åt varandra. Men kan bli festligt det med.

om jag ska vara ärlig tror jag att båda kmr bli O____O och sedan springa långt åt helvete åt varsitt håll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Det är kul att skämma bort sin katt! Men vågar nog inte höra vad du lagt ut för då känner jag mig säkert dålig mot mina katter. Skulle säkert kunna bjuda dem på en resa till magaluf utan att komma ikapp.

haha antagligen.. började räkna ut men vågar fan inte... fast är lite sugen.. men nää. ska inte

El Guaje:

Åh vad snäll du är! Ska inhandla mig en hjälm och så tittar jag förbi och provar nån dag!

[love]


   
SvaraCitera

Lounge:

om jag ska vara ärlig tror jag att båda kmr bli O____O och sedan springa långt åt helvete åt varsitt håll

Hahaha ja båda är lite såna! Men det blir underhållande för oss andra iaf. Älskar O_____O [love]


   
SvaraCitera

Fingerprints:

haha antagligen.. började räkna ut men vågar fan inte... fast är lite sugen.. men nää. ska inte

Nä du mår nog bäst av att inte veta exakt! Lr så får siffran att känna dig som en god människa. Det vet man inte fören man gjort det!


   
SvaraCitera