Aviseringar
Rensa alla

vår gemensamma matdagbok


honolulu:

har lite svårt för hitler men han duger i krig

tack så mycket du är den snällaste som finns hade tänkt rösta på sd innan men nu älskar jag alla invandrare. [love][love][love]


   
SvaraCitera

honolulu:

haha not a big fan. har funnit förtjusningen i vegmat (har jag iofs alltid gjort pga alltid käkat veg i skolan osv sen jag gick i sjuan). men en del saker e goda, aa

lulu [sad] jag som trodde det fanns hopp för dig. [sad]


   
SvaraCitera

nä skoja

men det är ju bra att du funnit nåt du fastnar för! är det billigare också? kan tänka mig att det är rätt praktiskt att köra på vegmat isf. kanske bör testa att byta ut min köttbit ibland.


   
SvaraCitera

honolulu:

jag kan inte sluta äta b&j pga gott

naw ja vet va de beror på![blush] (ej pga gott)

har ingen lösning på de :s eller jo fast ah

åk kakor nyss men fick dålit samvete så for ut och joggade lite[blush]
[sad]


   
SvaraCitera

honolulu:

ingen av de lever upp till min dagbok. den är annorlunda.

ok.

kvarg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför då:

tack så mycket du är den snällaste som finns hade tänkt rösta på sd innan men nu älskar jag alla invandrare. [love][love][love]

va bra

Chibibbi:

men det är ju bra att du funnit nåt du fastnar för! är det billigare också? kan tänka mig att det är rätt praktiskt att köra på vegmat isf. kanske bör testa att byta ut min köttbit ibland.

jaa men det är faktiskt gott och underskattat av många köttätare. känns som att för många låter allt kretsa kring köttet. det går att köpa in hur mycket grönsaker, baljväxter osv som helst och göra goda såser, grytor, soppor på det. känns fräschare och är mycket billigare, blir roligare att laga tycker jag också.

Tickstart:

åk kakor nyss men fick dålit samvete så for ut och joggade lite[blush]

hoppas du joggade till ica för att köpa mer kakor [shake]

svefnpurka:

kvarg!

aldri smakat


   
SvaraCitera

honolulu:

hoppas du joggade till ica för att köpa mer kakor

är väl ingen hiba helelr :$


   
SvaraCitera

igår åt jag chips, choklad, lösgodis, pizza och chokladpudding. sköljde ner allt med pepsi. det är nog egentligen ett under att jag inte är ännu fetare. och inte alls ett mysterium varför jag blir sjuk hela tiden.


   
SvaraCitera

supply:

det är nog egentligen ett under att jag inte är ännu fetare. och inte alls ett mysterium varför jag blir sjuk hela tiden.

vad väger du [blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

vad väger du

158


   
SvaraCitera
Lounge

proppade precis i mig 1 hel azteka pizza

mmmm-m


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

är väl ingen hiba helelr :$

alla borde göra så [cool]

supply:

igår åt jag chips, choklad, lösgodis, pizza och chokladpudding. sköljde ner allt med pepsi. det är nog egentligen ett under att jag inte är ännu fetare. och inte alls ett mysterium varför jag blir sjuk hela tiden.

du får variera me nyttigheter

Lounge:

proppade precis i mig 1 hel azteka pizza

azteka? som i azteker?


   
SvaraCitera

honolulu:

du får variera me nyttigheter

mmnja


   
SvaraCitera

men japanens matlagningsdagbok da, dög ej den


   
SvaraCitera

Ska snart in i köket för att se vad som finns inom vegetarisk väg pga vegetarian. Uppdatering kommer.


   
SvaraCitera