Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma näsblodsdagbok


Ämnesstartare

Jag börjar. Gnuggade min vänstra näshalva. Blodet forsar.


   
Citera
Ämnesstartare

När jag var liten hade jag näsblod typ 5 dagar i veckan. Sen försvann det på mellanstadiet nångång. En period i tvåan på gymnasiet hade jag näsblod fan var och varannan dag igen, nu har jag det väldigt sällan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte haft det p[ flera [r vad jag kan minnas 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fick för mig att gå och blunda när jag gick bredvid min pappa, tror vi var på väg ifrån mitt dagis lr ngt.
Berättade inte att jag blundade, bara antog att han skulle säga åt mig var jag skulle gå. (dumma barn-isola[mad])

Sen hördes en jättesmäll, det var mitt huvud som träffade en lyktstolpe.
Fick bl. a näsblod[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Berättade inte att jag blundade, bara antog att han skulle säga åt mig var jag skulle gå.

[love]


   
SvaraCitera

jag är vegan min kropp har inget blod är fylld med klorofyll


   
SvaraCitera

fick det ofta när jag var liten [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blöder näsblod var och varannan dag nu för tiden...
funderar på om det skulle hjälpa om jag stoppade upp p-piller i nästan, för p-pillrena gjorde så jag slutade få mens, kanske dom kan göra så jag slutar få näsblod också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en kvist:

Gnuggade min vänstra näshalva. Blodet forsar.

Ytliga blodkärl?[sad]

isola:

Berättade inte att jag blundade, bara antog att han skulle säga åt mig var jag skulle gå. (dumma barn-isola[mad])

Sen hördes en jättesmäll, det var mitt huvud som träffade en lyktstolpe.
Fick bl. a näsblod[cry]

Hahahahaha, förlåt... lider med dig.[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan inte minnas när jag blödde näsblod senast. Hade dock en kompis som blödde näsblod typ varje dag på grund av sömnbrist :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kära näsblodsdagboken.
En morgon vaknade jag och kände mig ovanligt torr runt näsan, när jag sedan såg ner mot kudden såg jag fett mycket blod.
En röst skrek i mitt huvud; " WHAT HAR JAG FÅTT MENS?!" (var elva vid detta tillfälle och hade alltså inte blivit ööhm fruktbar ännu). Det var ganska korkat att tänka så då blodet ju var på kudden och inte längre ner i sängen...
Efter några minuter i vild panik(ville verkligen inte ha mens, usche) kopplade jag i alla fall att det var näsan som var boven i dramat.
Mycket riktigt, för när jag såg mig i badrumsspegeln var hela fejset nerkladdat med torkat blod.

En spännande upplevelse.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Senast jag blödde näsblod var för någon månad sedan. Jag hade en jobbig snorkråka och försökte liksom pilla ut den men rev mig istället med nageln på de känsliga slemhinnorna. [blush]
Tvättade mig såkklart efter att ha petat i näsan.[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

Ytliga blodkärl?[sad]

Jaaa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

Hahahahaha, förlåt... lider med dig.[cute]

Lärde mig en läxa iaf[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig haft näsblod...vad gör jag i den här tråden[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en kvist:

kallprat:Ytliga blodkärl?Jaaa.

Du får väl lära dem riktiga värderingar då [blush]


   
SvaraCitera