Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments

Ämnesstartare

Nystart.       


   
Citera
Ämnesstartare

Klistra gärna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

d går ganska bra för mig [cool]


   
SvaraCitera

Har ingen relation. Och så vitt jag vet har jag inga tjejer på g [cool] Och förhoppningsvis inga killar heller för den delen [tard]

Är relativ nöjd [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kära relationsdagbok:

Hade tänkt klaga lite i din föregångare, men den var ju så nedrigt borttagen, fick därför skapa en ny.

Det övergår min fattningsförmåga lite grann hur människor klarar av distansförhållanden; jag hamnar i upplösningstillstånd efter sisådär knappt en vecka.


   
SvaraCitera

Lördag 18 december

Fanfanfanfan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är nice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Det övergår min fattningsförmåga lite grann hur människor klarar av distansförhållanden; jag hamnar i upplösningstillstånd efter sisådär knappt en vecka.

Det blir inte lättare med tiden [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Baader_Meinhof:

Det blir inte lättare med tiden [wink]

Har dock inte distansförhållande, men den jag håller kär är rätt upptagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det går bra nu asssåe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mår inte bra och känner att vi har det rätt svajigt nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går framåt, känner jag i alla fall. Jobbigt med väntan bara.


   
SvaraCitera

Jag och min tjej har inte snackat på ett tag.. Några få sms igår bara. Hon har en kompis som bor hos henne just nu och det råder visst killförbud? Jag får alltså inte vara med, kul brud. Jag undrar ibland vart hon har sina känslor för mig. Det har varit väldigt dålig kontakt mellan oss ett tag nu, jag försöker förbättra den men inte hon. Jag blir så förvirrad..

Jag har kommit över händelsen som hände för en vecka sen, då hon var otrogen/blev utnyttjad. Vet ju dessvärre inte vad egentligen, jag försöker lita på henne fast det är svårt. Jag hoppas allt löser sig snart bara!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maximilliam:

otrogen

och

Maximilliam:

utnyttjad.

är inte samma sak? [tard]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

inte samma sak?

Om du läser min tråd "Var min flickvän otrogen eller blev hon bara utnyttjad" så förstår du nog vad jag menar.


   
SvaraCitera
latest comments