Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma skoldagbok


Ämnesstartare

Kära skoldagbok,
Jag orkar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kära skoldagbok. Jag älskar min klass men är för tillfället aggro och dränkt i läxor samtidigt som vi ska tälta ute i skogen tillsammans med andra tards under min mensvecka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej du

Allt går skit. Jag klagar som fan nu, men det bättre att göra det här då ingen bryr sig, än att göra det högt där folk hör. Jag vet inte, tror jag ska hoppa av skiten igen, orkar inte hålla på. Jag får helt enkelt finna mig i det faktum att jag inte har nåt liv att se fram emot ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej dagbok.

Jag har läxor som jag måste göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej hej dagboken.

Känner mig duktig och välförtjänt utav att slappa resten utav dagen [bigsmile]
Har letat rätt på inte mindre än 3st möjliga Experiment, så nu gäller det bara att välja en utav dessa och bli mera insatt för att tillslut påbörja rapporten som ska vara klar om typ 3 veckor [smile]
Men det gör jag imorgon med resten av gruppen, hoppas det blir något utav de som jag valt ut ;D

Har dessutom påbörjat den andra hemuppgiften där vi ska välja ett kapitel i litteraturen och presentera mera ingående i löpande text, blev Pedagogisk Psykologi för mig [y]

Mmmm vad jag känner mig duktig [bigsmile]


   
SvaraCitera

Kära skoldagbok,
Idag är jag i skolan. Förra veckan var jag sjuk, det var jobbigt. Det känns ganska bra att vara tillbaka, men jag är inte helt frisk ännu. Får pinsamma hostattacker och snorar en del. Fast jag slutar 11 idag, har bara två svenskalektioner nu. Skönt. [smile]


   
SvaraCitera
Åtta

Kära skoldagbok,
Idag ska jag till universitetet för tredje veckan. Jag börjar nästan hitta. Eller åtminstone i de hus som vi håller till.

Idag klockan 13 så ska jag ha världens tråkigaste kurs - Utveckling av informationssystem - i tre och en halv timme. Det är inte så roligt. Har även en quiz jag måste göra när jag kommer hem, samt börja på en annan uppgift som verkar jättejobbig. Vill inte. Kan komma på roligare saker att göra. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

går så dåligt, har inte lämnat in någonting sen vi började. min mamma vill sjukskriva mig, men jag vill inte ta studenten med tvåorna 🙁

lite ångest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitter hemma och pluggar nu. Inlämningsuppgifter.
Svårt men stimulerande. Jävligt frustrerande när jag får fel. Underbart när datorn säger "rätt svar".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej skoldagbok,
imorron ska vi ut i skogen. Det vill jag inte.

Peace


   
SvaraCitera

kära skoldagbok,
efter insparken i fredags börjar det lossna på riktigt i klassen, tror det kommer bli apbra ! [bigcheers]
idag har jag suttit och blivit överkörd av en dator i språkstudion (är jag SÅ kass?), haft en tråkig tyska lektion och åkt iväg med naturkunskapen och vandrat + glott på löv i två timmar, det tråkigaste jag gjort i hela mitt liv, hatade varje minut. VAR ÄR DE INSPIRERANDE LEKTIONERNA??????????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade min första lektion i multimedia a idag, ämnet verkar ganska kul och läraren är jättesöt!! [smile]


   
SvaraCitera

Kära skoldagbok.
Än så länge är skolan löjligt enkel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kära skoldagbok. Jag älskar skolan. Jag älskar byggossar. Igår försökte de egga mig till självmord på rasten, det var fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kämpar med att hålla motivationen uppe för att plugga, men det går inte så värst bra just nu.
Känns som att efter Jul/Nyår så har motivationen försvunnit bit för bit, och det kunde inte komma vid ett sämre tillfälle..
*suck*

"Remember; If the world didn't suck, we'd all fall off."


   
SvaraCitera