Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma sömndagbok


Ämnesstartare

Fylligt huvudinlägg:

Dygnar.


   
Citera
Ämnesstartare

sov dåligt och väcktes åtta pga av dum körskola.


   
SvaraCitera

Somnade kring 00 inatt, sov till 0745. Gnetig sömn, trött. Mörbultad, ont att ligga ned, således svårt att sova.

MVH


   
SvaraCitera

Kära sömndagbok
Har äntligen börjat sova djupt och bra. Har haft en period då jag legat sådär jobbigt halvvaken och haft obehagliga drömmar.


   
SvaraCitera
Åtta

Kära sömndagbok,

Idag väcktes jag kring 8 utav att min kära sambo kom inklampandes och gafflade någonting om att det var halt ute, att bussarna var inställda och att hennes mobil gått sönder. Sedan släppte hon in katten i sovrummet så att jag var tvungen att fånga in honom.

Efter detta sov jag inte mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sover dåligt, ligger uppe och fördriver tiden med existentiell ångest, mh. drömde sedan enormt kludd som flertalet umare dök upp i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inatt sov jag lika bra som alltid och vaknade i precis lagom tid av mina tjutande småsyskon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Internet förstör alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kära sömndagbok

jag somnade på 2 minuter igår, om inte snabbare och vaknade vid 7 av alarm, övervägde starkt att ligga kvar och skippa skolan men drog mig upp ur sängen. är trött som fan, men det har sina förklaringar, när jag kommer hem ska jag sova och påbörja uppdraget "vända på dygnet under lovet"

kan tillägga att jag sov otroligt skönt i nybäddad säng [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har nu fått propavan av läkare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var tvungen att gå upp kl 08:50 idag för att jag skulle vara hos tandläkaren kl 10. Sedan städade morsan mitt rum när jag kom hem så då kunde jag inte gå och lägga mig några timmar igen.

Fru Luver:

övervägde starkt att ligga kvar och skippa skolan

Ofta ni går i skolan på skärtorsdagen.


   
SvaraCitera

Sover en timme vaken en timme


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sover mindre och mindre. mår dåligt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sov såhär inatt:
Min nacke har nu fastnat i den positionen.

sovskumt2.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exkrement:

Ofta ni går i skolan på skärtorsdagen.

varför inte.


   
SvaraCitera