Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma sömndagbok


Ämnesstartare

Fru Luver:

varför inte.

Gjorde aldrig jag när jag gick i skolan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kära sömndagbok.

Jag bestämde mig klockan 23:16 för att det var dags att sova, så jag sade hejdå till aristoteles och lade på.
Jag hade hiskeligt svårt att somna p.g.a enorm värme i rummet, så jag öppnade fönstret. Somnade på okänd tidpunkt.
Halvvaknar kring 5-tiden. Hittar sms från aristoteles. Börjar knappa på telefonen. Vaknar helt och inser att jag är påväg att skriva något fullkomligt oförståeligt i stil med "lfkrfgborfgoefblfbgebrw". Lägger ifrån mig telefonen.
Blir väckt av farfar klockan 06:50.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sov 06:15-15:30, är trött.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är ingen horsepundare till skillnad från er så jag har bra dygnsrytm och jag sover 8 timmar varje kväll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kattnappa flertalet timmar i soffa. [love]


   
SvaraCitera

sarkofag:

kattnappa flertalet timmar i soffa.

Tänkte just skriva samma sak. Fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kattmaat:

jag är ingen horsepundare till skillnad från er så jag har bra dygnsrytm och jag sover 8 timmar varje kväll

Dra åt helvete.

Jag har inte sovit på trettiofyra timmar. Det är dags nu. God natt.

Amen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

Dra åt helvete.

Mow Skwoz:

Dra åt helvete.

Mow Skwoz:

Dra åt helvete.

sov 15.30-18.30, vaknade olycklig. funderar på att sova. ska vakna lite lyckligare tänkte jag. hoppas jag lyckas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är deprimerad men sover så sjukt bra om nätterna. Det är otroligt hur underbart det är att sova.

I morgon ska jag bädda om till rena sängkläder[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

I morgon ska jag bädda om till rena sängkläder[love]

Det är underbart skönt [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

så att jag var tvungen att fånga in honom.

Stänger ni honom ute?

Kommer att frysa en massa inatt, pga kan inte ha på elementet för att en nervös liten katt som saknade mig kräktes mellan fönsterbrädorna och ner i elementet. [sad]


   
SvaraCitera

isola:

Stänger ni honom ute?

Han får inte vara i sovrummet bara. Jag har astma så mattor, husdjur, alltför mycket damm och sådant bör helst ej finnas i sovrummet. Och så vill vi helst slippa att bli väckta i ottan av honom.


   
SvaraCitera
Åtta

isola:

Stänger ni honom ute?

Ja. Jag vill verkligen inte ha honom i sovrummet. Gud så irriterande det skulle vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Han får inte vara i sovrummet bara. Jag har astma så mattor, husdjur, damm och sådant bör helst ej finnas i sovrum. Och så vill vi helst slippa att bli väckta i ottan av honom.

Stackarn.
Du måste ta mediciner pga honom?


   
SvaraCitera