Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma speldagbok


Ämnesstartare

Hej
Har berättar vi om våra speläventyr, och våra spel erfarenheter.

Jag börjar [smile]

Kära dagbok

Idag satt jag med min svenska guild TreKronor och dom skulle dra till Trail of Water på SUN Online. Men jag kunde inte eftersom jag ska plugga [cry]

Men det är nog bäst så [smile]


   
Citera

Kära speldagbok,
Idag har jag spelat Psychonauts utan att komma någonstans. Jag är på Waterloo-banan och har ett jävla figment kvar som jag inte hittar. Jag var nära på att googla men jag ska fanimej hitta det där jävla figmentet och skratta Waterloo-banan upp i ansiktet.

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kära speldagbok, orkar inte bumpa min rpgdagbok.

älskar mitt free mcboot - billigt, bra och behöver inte betala en massa kronor för chip varje gång min laser pajar.

har nyss börjat spela Kingdom Hearts 2 och är trött på att vara med roxas jävla cpbundisar i något cpstad. vill ut i disneyvärldar.

kommer antagligen få uncharted 1 på måndag, får se om jag diggar't


   
SvaraCitera

Kära speldagbok,

Idag försökte jag slå ner boten Jin Kazama, men han FUSKAR så blev sjukt förbannad och stängde av. [mad]


   
SvaraCitera

Kära speldagbok.

Jag är, precis som min sambo, fast på Waterloo-banan i Psychonauts. Ett litet futtigt figment kvar. Men jag tänker fan i mig hitta det. Jag vet ju att jag har klarat det en gång i tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kära speldagbok,

jag har nördat Half-Life idag. Det var kul. Spelat Star Wars BF 2 och Super Mario Galaxy med bror också


   
SvaraCitera
KSENIA

VILL SPELA BEJEWELED BLITZZZZZZ PÅ FACEBÖG MEN ORKAR INTE:
LOGGA IN PÅ FACEBÖG
SÄTTA MIG UPP
TA FRAM MUSEN

[cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag var jag inne i amerikanska servern Triumph på SUN Online. Men alla sover i min guild, så jag letar efter en ny utan något bra resultat =/


   
SvaraCitera

Alien vs Predator Multiplayer demot, några gånger idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Provade Allods EU idag. Kul att spela wow gratis och lagligt [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjabba speldagboken, spelar galet många spel samtidigt för tillfället.

är i första världen i Paper Mario, första galaxen i Super Mario Galaxy, nära slutet(? - dag 6) i Shin Megami Tensei: Devil Survivor och Steamboatvärlden i Kingdom Hearts 2.

får antagligen också Uncharted 2 idag men det tordes jag klara ganska snabbt.

mvh döden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har spelat Devil Survivor till slutet nu och börjat på Digital Devil Saga.

Trevlig grafik och det verkar överlag lovande, samtidigt som jag älskade Persona 4 störde upplägget mig ändå mig på något sätt men jag älskade som sagt Devil Survivor så jag är beredd att ge Atlus fler chanser.

Ska byta till mig Demon Souls och Heavy Rain snart samt skaffa FF XIII så det blir mycket spelande framöver.


   
SvaraCitera

Kära speldagbok.
Har under lovet spelat Harry Potter. Nostalgi.
De vises sten är avklarad, är nu någonstans i mitten av Hemligheternas kammare. [blush]

Har även spelat Mario och Luigi - Bowswer's inside story. Blir dock mest bara arg då jag inte orkar slåss mot tråkiga randoms utan rusar direkt till bossen för att dö en ganska snabb död.

uppenbar:

Idag har jag spelat Psychonauts

Åh. Spelade det för ett bra tag sedan, men orkade inte spela igenom hela.
Ska nog ge det en chans till, tyckte om det ganska mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej speldagboken.

De senaste dagarna har jag spelat Bad Company 2 med mina vänner och det är kul. Annars så tar jag mig igenom Mass Effect, spelandes som en ond kärring. Detta så jag även har en ond karaktär i Mass Effect 2 och inför trean. Det är kul. Jag är dum mot människor eller väldigt hård, men rättvis. Antingen förtjänar de det, eller inte. Vad bryr jag mig om det, jag är en spectre och jag svarar inte för någon! Ingen alls!

Wraaaaa, jag spränger vilken koloni jag vill och om du inte gillar det så kan ta dina åsikter och dra upp dom dit solen aldrig skiner! Har din fru dött i tjänsten men de vill inte ge tillbaka hennes kropp för begravning, utan använder den för att utföra oetniska tester så de kan skaffa fram bättre skydd? Gaaaah, det skiter väl jag i, men nu är jag på humör så den jäveln som inte ger tillbaks kroppen ska få sig en rejäl avhyvling och själv bli ett vackert lik om de inte håller med!

Ahhhh, spectre mother fucker! Min status går inte mätas på lunarstorm, vänner på facebook eller inlägg på ungdomar! Det finns inget rätt eller fel, det finns bara min vilja! Följ eller bli en fåtölj, jag klär om dig lika lätt som jag stampar på myror! Jag är lagen, jag visar Judge Dredd var skåpet ska stå och Batman själv vet att man inte muckar med mig! När jag är i rummet slutar Jokern att le, Deadpool håller käften och Robocop får bluescreen! Wolverine sätter röken i halsen, Pikachu får kortslutning och Sephiroth springer till mamma!

Jag är hårdare än diamant och viker inte en millimeter! Peace out!


   
SvaraCitera

Tjo!

Idag har jag lirat Lite L-O-L sen lite Cs 😀 Det var skojj:D


   
SvaraCitera