Aviseringar
Rensa alla

Vår Gemensamma Studie- och Arbetsdagbok

latest comments

Exner
Ämnesstartare

Take it away, Ögon!


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

Idag har jag haft gruppmöte i min kurs i Enterprise Architecture och Service-Oriented Architecture. Har även haft lektion i det ämnet. Vi har nu gjort en TODO-lista samt en första iteration av den modell vi ska göra till första inlämningsuppgiften.

När det gäller jobb så har jag pratat lite med André om en grej som förmodligen lär implementeras någon gång inom kommande två veckor eller så.


   
SvaraCitera

Det är ju i fel forumskategori. Jävla... [mad] Överväger att flytta och klistra, likt de andra spamdagböckerna, varpå någon annan mindre slösinnad moderator får prygla mig för detta.

OnT:

Måste ägna mig åt matematik uppskattningsvis två timmar om dagen utöver mina dagliga entimmeslektioner, för att hinna med min planering, tror jag. Jobbigt. Vill dock verkligen klara min planering, annars DÖR jag litegrann.


   
SvaraCitera

Ska ner på stan om ens stund och sätta upp lappar i musikaffärer där jag söker band/artist för enklare inspelning, Det är ett moment i en av kursen jag går.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Ska ner på stan om ens stund och sätta upp lappar i musikaffärer där jag söker band/artist för enklare inspelning, Det är ett moment i en av kursen jag går.

Vad skall du spela in fö'nå't? Synd att jag är för dålig, annars skulle jag vilja. Ack.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum X/Klotter


   
SvaraCitera

hunnit med en och en halv lektion i konstruktuion i morse, nu hänger jag här hemma. borde plugga lite till, jävla trigonometri..


   
SvaraCitera

Kära Studiedagbok.

Sitter i salen, har rast. Maya är typ det buggigaste programet ever. Ibland gör det som man vill, ibland misstar det kommandon för något annat. Än så länge har jag bara haft mindre problem, men de lär väl komma springande snart. Det känns sämst att behöva lägga ut över 16 timmar i veckan förutom lektioner på en kurs jag har, för att hinna med den(lärarens instruktioner till klassen). Känns som att jag kommer misslyckas totalt. Är för lat för 3D-modellering. Vill bara glida på mina artskillz. Skitsamma. Det blir som det blir. Förhoppningsvis får jag godkänt.


   
SvaraCitera

Jobbar nu.
Det går la bra.
Gör apsysslor.


   
SvaraCitera

En dag helt i min smak med enbart 3 timmar av lektioner. Dock så staplas läxorna på hög, men jag tycks beta av dem gott tempo. Läxorna i stortsett rör sig kring Antikens Grekland då det lappar över Svenska, Historia och Engelska. Jag skall bland annat skriva en insändare då jag beskriver mig själv som slav, inte något jag infinner mig till vardags, men fantasin är ett gott redskap.

Sedan tycks jag missa mer möten än jag deltar på. Jag får sms efter sms angående möten från förbundet angående om att vi skall arrangera en spelning. Dock så har jag spikat ett annat möte på söndag hos en annan organisation. Jag är återigen på rälsen.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Vad skall du spela in fö'nå't? Synd att jag är för dålig, annars skulle jag vilja. Ack.

Olika instrument bla fast det är i den andra kursen(läser två parallellt). Just detta moment jag beskrev gäller att spela in ett band/artist som spelar i en genre jag själv inte är så hemma i.

Måste dra nu innan jag missar bussen som går 14:45

Adjöken.


   
SvaraCitera

Jag har inte gjort ett dyft än, men överväger att göra flashcards med glosor ikväll och sedan läsa en atlas.


   
SvaraCitera

Jag krigar mot mitt ex i matematik, i princip. Tänker inte besegras! [crazy] Nu skall söka upp ett par öronproppar, och sätta mig och räkna.


   
SvaraCitera

Jag håller på att skriva på två hemtentor och förbereda mig inför en debatt. Och så har jag snart en till hemtenta, en salstenta och en talanalys. [party]

Fast det är kul, förutom de där hemtentorna jag gör nu [crazy]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Men nä, vafan. Examinatorn kräver att vi använder oss av Harvard [mad] Är: inte insatt. [mad]


   
SvaraCitera

Kom till skolan. Övningen i ljud var inställd. [mad][mad][mad][mad][mad][mad]

har pluggat lite inför min ks i teknisk fotografering. Går väl okej, men ja, är väl inte så motiverad kanske just nu. Tror jag kommer skärpa till mig i helgen.


   
SvaraCitera
latest comments