Aviseringar
Rensa alla

Vår Gemensamma Studie- och Arbetsdagbok

latest comments

Har varit på två föreläsningar idag, en om ekobrott och organiserad brottslighet och en om akademiskt skrivande. Just nu skriver jag lite på en uppgift som ska in på måndag... [tired]


   
SvaraCitera

Jobbade extra idag, 9½ timma 😉


   
SvaraCitera

Idag var jag på arbetsförmedlingen med 29 andra personer i ett "litet" och äckligt varmt rum.
1h med info om ungdomsgarantin och jobbcoacher som man fått sen tidigare...
+ ska tydligen dit på måndag igen för att jag inte valt någon jobbcoach (det har jag gjort så fu).

Imorgon åker jag iväg på arbetsintervju...


   
SvaraCitera

Idag jobbade jag. Som alltid på vardagar. 06:42-15:48. Som alltid.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Men nä, vafan. Examinatorn kräver att vi använder oss av Harvard Är: inte insatt.

Inte speciellt svårt, den är dock dryg. Hojta till om det behövs.


   
SvaraCitera

idag hade jag min första lektion i musikhistoria. när de fyra årstiderna spelades kunde jag bara höra "jag hatar när näsan rinner" från reklam av random allergimedicin. jag är så jävla kultiverad!


   
SvaraCitera

Ska tillsammans med 5 andra djurvårdare starta upp ett UF-företag. Kommer äga.


   
SvaraCitera

Jag har faktiskt gjort det jag ska, snart.


   
SvaraCitera
Åtta

Knarko:

ska tydligen dit på måndag igen för att jag inte valt någon jobbcoach

Fick du välja? Coolt.

Jag tänker mig att det gick till ungefär såhär:
Image


   
SvaraCitera

Idag har jag försökt spela Minecraft på datorn, på jobbet. Det har inte gått så bra.


   
SvaraCitera

Idag har jag varit på garantibesiktning i 6 timmar. [smile]


   
SvaraCitera

Jag börjar få "hmm, jag går nog fel program"-tankar. Vill inte läsa statsvetenskap B. Ogillar statsvetenskap och har ingen talang för det. Jag vill dock fortsätta med media- och kommunikationskunskapen. Fast jag vill läsa retorik också [cry]

Mvh
Förvirrad student


   
SvaraCitera

Min ena uppgift som skall in på söndag är 95% klar och den andra som skall in på torsdag är 80% klar, orkar inte göra klart skiten helt.

Dessutom är den ena så jävla tråkig så det finns inte.

Båda är simpla som fuck och därför skjuts det upp hela tiden.


   
SvaraCitera
Åtta

Idag har jag haft en handledning i tidigare nämnda hemska kurs. Sedan har jag lämnat estimat på ungefär fjortonhundratolv saker, samt uppdaterat lite kontaktinformation på "Om oss"-sidan.


   
SvaraCitera

Idag har jag programmerat i skolan. Det gick inte så bra, men bättre än det brukar. Fick nästan damp på en asse som gick runt och skulle hjälpa folk. vi bad om hjälp, och sa att vi utgått från en bit kod från vår bok. istället för att hjälpa oss sa han att koden i boken såg bra ut och att vi nog kunde skriva av den rakt av. grejen var dock att den koden i boken hade med flera metoder som var helt värdelösa för de program vi skulle göra. blev så jävla irriterad. så sa han att vårt program såg bra ut, jag bara:

"så vi kan göra som vi har gjort här *pekar*"

han:
nej, det blir fel.

sen försökte han förklara hur köar fungerar, vilker jag redan visste!!!!! [mad] var ju inte alls det ajg ville ha hjälp med!!


   
SvaraCitera
latest comments