Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments

Ämnesstartare

Välkomna!
Har berättar vi om våra träningsäventyr, våra mål och tipsar varandra om bästa möjliga träning.

Kära träningsdagbok
Idag har jag simmat, för första gången på länge. Fifan vad jobbigt det var. Kan garanterat säga att jag hade snyggast kropp av samtliga i omklädningsrummet, men ändå.
Imorgon ska jag ut och gå.

Dold text: Ni är jävligt förvånade över att det var jag som skapade denna tråd va?!

ÄNDRAT 2009-01-14 16:21


   
Citera
Ämnesstartare

Har som mål att gå några kilometer idag. Men det kommer troligtvis inte att bli av. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gick ut och rökte förut, det var morgonens träningspass. ska ta en till runda nu. men, jag återkommer senare med uppdateringar! [party]


   
SvaraCitera

Kära träningsdagbok,
Idag ska jag gå till bussen, men hoppas på skjuts hem. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte:

Har som mål att gå några kilometer idag. Men det kommer troligtvis inte att bli av. [blush]

varför inte?

kära träningsdagbok
att städa borde räknas som träning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Träningsdagboken. Igår sprang jag i skogen för första gången sedan innan jul, (Pga kyla och sjukdom). Innan jul klarade jag 7.5 km med en liten paus efter 5 km, igår klarade jag bara 5 km med för många pauser och dålig tid. Idag ska jag eventuellt köra biceps, bröst och underarmar på gymmet, får se, fuckad dygnsrytm. Baksida-/framsida lår och vader imorgon om det blir gym idag.

(Körde lite småträning hemma iförrgår med fria vikterna jag har att tillgå, tränade till Kartellen. Kartellen, 50 Cent och all skrytrap som finns, eller den skrikigaste metalen som finns är bästa träningsmusiken.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kära träningsdagbok,

Jag ska nog kickboxas idag. Jag borde förmodligen inte då jag har halsont och en molande huvudvärk, men jag har ej kickboxats innan jullovet. Kommer bli komplett galen om jag inte får slå skiten ut någonting snart.

Mm, jo.


   
SvaraCitera

kära träningsdagbok,

idag började dagen med en morgon runda vid halv sex. vid klockan åtta så var man på gymmet och körde ett helkroppspass på 160 minuter.
Ikväll blir det 1 timmes spinning och lite cykling på gymmet.

50 armhävningar, 100 situps och stretching innnan jag går och lägger mig [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kära träningsdagbok, idag har jag inte riktigt tränat men det blev lite vardagsmotion iallafall

- till bussen
- sedan till skolan
- sedan gick gick jag ut och gick lite med en kompis på varje rast
- speciellt på lunchrasten
- sedan gick jag till stationen
- sedan gick jag hem

[smile]


   
SvaraCitera

kära träningsdagbok,

Idag körde jag släggan på gymmet[y]

Först var det lite trögt, men förstod sedan hur man skulle göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gick 4 km.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska träna idag. Jag kommer dö. Jag har inte tränat på flera veckor.


   
SvaraCitera

Hej hallå dagboken. Igår gick jag på gymmet. Tur att jag bytte gym, för det är endast perversa tanter och farbröder på det andra. Men gubben som är på gymmet 24/7 saknar jag, för han är så söt.
Tränade bara benen igår. Och idag ska jag träna armarna/bröstet och sen ska jag gå på avslappning... kommer hem typ elva på kvällen </3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

varför inte?

Det var mörkt och kallt. Bussen var mer lockande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kära träningsdagbok:
Snart ska jag med bussen och sen pendeln. Jag ska träna 1½ timma fotboll på konstgräs. [party]


   
SvaraCitera
latest comments