Aviseringar
Rensa alla

var hittar man bra tjejer?


ps blev tillsammans med min första pojkvän när jag var närmare 19, tog ungefär 1½ år och x antal män till innan jag hittade en man som var snäll.

med andra ord, det kommer när det kommer


   
SvaraCitera
Exner

Blivande_japan:

någon som avreggat och kanske skapar ett lolkonto, efter att ni börjat träffas, men som är inne på det mer sällan än vad du är.

; )


   
SvaraCitera

Exner:

; )

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bullen:

Häng här på Um, de flest är softa.

a kanske kan börja med det, sitter dock inte vid datorn jätte mycket.

x_marty:

Förslag:- Genom vänner och bekanta.- På jobbet.- På krog eller nattklubb.- På en utbildning eller genom en gemensam hobby.- På en resa eller semester..

kan försöka [blush]

Im not a lemon:

Om du är oskuld hur vet du att det är vad tjejerna du träffat ville?

för att många har hängt med vidare (hem eller till efterfest) och verkligen försökt, men jag har sagt ifrån för att jag tyckt att det inte känns rätt.

Tickstart:

Universitetet är bra.

om man gick på universitetet så [crazy] jag jobbar i en tatuerings studio [surprised]

Bajwa:

Har du inte skrivit innan då jag gav dig tips?

det kan jag garantera att jag inte har, men vad gav du för tips då?

isola:

Men ta det lugnt du är bara 18. Du kanske hittar någon jättebra brud när du står och kastar nålar.

hehe, ja man kanske ska vänta och se vad som händer.
men jag vill ju inte vänta hur länge som hellst [cry]

El Guaje:

Men om du väldigt bråttom och verkligen känner att du inte vill gå och vänta så får du väl försöka på nätet.

har funderat på det, men det känns ju ganska konstigt på något sätt att leta efter en bra tjej på nätet?

S3ON:

Ska du träffa kärleken så ska det ske helt random, med så lite planering som möjligt! Börja snacka lite lätt med den vackra flickan mitt emot på tåget exempelvis, detta kräver att du är charmig & ser relativt bra ut though..

det ska jag pröva [wink]


   
SvaraCitera

noregrets:

har funderat på det, men det känns ju ganska konstigt på något sätt att leta efter en bra tjej på nätet?

Har själv ingen erfarenhet utav det men det är väl inte så konstigt? Många bor helt enkelt på ställen där det inte finns någon för dem och då är ju internet ett bra sätt att få kontakt med nya intressanta människor. Så jag tror det finns många bra där att komma i kontakt med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Har själv ingen erfarenhet utav det men det är väl inte så konstigt? Många bor helt enkelt på ställen där det inte finns någon för dem och då är ju internet ett bra sätt att få kontakt med nya intressanta människor. Så jag tror det finns många bra där att komma i kontakt med!

okej, ja det låter ju inte fel.. men var på nätet? :S


   
SvaraCitera

noregrets:

okej, ja det låter ju inte fel.. men var på nätet? :S

Det vet jag inte riktigt. Tycker man ser reklam för olika dejtingsidor lite överallt och några utav dem måste väl vara bra. Men vilka har jag ingen aning om men det borde gå och googla fram lite omdömen på dem tycker jag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Det vet jag inte riktigt. Tycker man ser reklam för olika dejtingsidor lite överallt och några utav dem måste väl vara bra. Men vilka har jag ingen aning om men det borde gå och googla fram lite omdömen på dem tycker jag!

ska spana på det. får se om det ser intresant ut, tackar.[love]


   
SvaraCitera

noregrets:

tackar.

Varsågod, lycka till!


   
SvaraCitera

Ragga på tatueringsforum om du gillar sådana tjejer. [y]

Eller nej, det är f1 jobbigt att bli raggad på när man har en tatueringsfråga. [sad] Fick typ 3 svar i tråden och 10 PM från snuskiga äldre män sist jag var inne på ett tatueringsforum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Eller nej, det är f1 jobbigt att bli raggad på när man har en tatueringsfråga. Fick typ 3 svar i tråden och 10 PM från snuskiga äldre män sist jag var inne på ett tatueringsforum.

hehe aa, det skulle jag inte göra.


   
SvaraCitera

noregrets:

hehe aa, det skulle jag inte göra.

[y]


   
SvaraCitera

ALla bra tjejer jag hittat har varit på um, men har även varit med om... mindre bra tjejer här på um. Men säkert högre andel bra tjejer här än på en krog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

ALla bra tjejer jag hittat har varit på um, men har även varit med om... mindre bra tjejer här på um. Men säkert högre andel bra tjejer här än på en krog.

hur hittar man en tjej på um då? [confused]


   
SvaraCitera

noregrets:

hur hittar man en tjej på um då?

Du kan ju testa med att prata med någon som du tycker verkar vettig.


   
SvaraCitera