Aviseringar
Rensa alla

Var hittar man trevliga tjejer?


specimannen:

men jag är väl dömd till att vara ensamm :/

Oh, the drama.

Du kanske pratar om tråkiga saker även om du är trevlig. Är skittradigt när folk skriver och frågar "Hej, hur är läget? =)". Ta det åt ett annat håll, var intressant. När du befinner dig på nätet måste du använda dig av texten för att måla upp en bild av hur du är. Det räcker inte med att bara vara schysst och artig. Förmedla något om dig själv med vad du skriver.

Dessutom, skulle du verkligen tyckt att det vore trevligare om de tjejer du skrev till som inte var intresserade av dig, faktiskt sa det till dig? "Nejtack, vill ej prata med dig du verkar tråkig, trots att vi knappt utbytt några ord bla bla". Really? Svarar folk inte så se det som en vänlig gest att de inte förolämpar dig i ord dessutom. Orka ta illa upp av vad anonymt folk på nätet INTE gör.

Also, känner i princip ingen som lyckats hitta ngn genom nätdejting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

specimannen:

Det är det som är det svåra att hitta nån mogen tjej och vice versa.

SWAGGER:

jag vet, man lyckas alltid träffa skitstövlarna och sen ger man liksom upp 🙁

träffa varandra [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här har du en 😛 ne vill poängtera att jag vet att jag inte skriver tråkiga saker tex Min ´bill har 16v har din? utan jag gör som säger målar upp den bild för att både hinta lite om mig själv samtidigt som hag visar intresse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

specimannen:

Tyvär där jag bor så känner alla verkligen alla och det är så att har man en gång sakt nått dumt så är man stämplad som en idiot ett bra tag.

Flytta till Stockholm [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer aldrig på fråga att jag flyttar till tjockhult 😛 trivs bra i dem småländska skogarna. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

www.c-r.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah men seriöst inte den där nu igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

obs jag menade länken till c-r, inte TS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

specimannen:

Sen så kan jag erkänna att jag är värdelös på att tyda signaler osv från tjejer[n]

samma här 😛

det kanske är något gemensamt för oss djurgårdare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SWAGGER:

jag vet, man lyckas alltid träffa skitstövlarna och sen ger man liksom upp 🙁

SWAGGER:

F15

[crazy][crazy] XD XD XD [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad jag hatar människor... uuuugh...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan inte alla killar som säger att det inte finns några bra tjejer, och alla tjejer som säger att det inte finns några bra killar, träffas? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle gärna göra det men jag hittat dem inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Överallt förutom på krogen.

Mitt tips till dig om du är "ny" på det hela = INTERNET!
Finns inget enklare sätt att träffa brudar på än via internet. Snacka ett tag, få en uppfattning om henne och om hon kanske kan vara intresserad av att ses. Träffa henne över ett par fika/promenader och se om hon är som du trodde!

Dock höjer jag ett varningens finger. Majoriteten av tjejer som dejtar via internet tenderar att för det mesta ha något problem eller att vara "speciella". Men vem vet, du kanske har den turen som jag haft och träffar en underbar tjej via internet 🙂


   
SvaraCitera