Aviseringar
Rensa alla

Var jag bara hans ONS?


Ämnesstartare

Jag vet inte riktigt vad jag förväntar mig här, behöver nog mest skriva av mig efter gårdagens omtumlande utgång. Observera att det är långdraget.

Det är i alla fall så att jag sommarjobbade i somras och då fanns det en kille som jag varit intresserad av ända sedan jag började där i mars, och vi jobbade på samma avdelning så vi fick väldigt bra kontakt och jag gillade verkligen honom. Men han kändes lite för bra för mig. Alldeles för självsäker för svaga mig och aa.. det blev nog mest en dröm till slut.

Samtidigt som jag gillade denna kille, låt oss kalla honom T, fanns det en annan kille på jobbet - L, som var intresserad av mig. Och det blev ganska jobbigt, han var sjukt på och jag visste aldrig hur jag skulle bete mig på jobbet med en kille som JAG gillar och en som är superförälskad i mig, där jag inte känner samma sak. Kille T flyttade efter sommaren till ett annat nordiskt land och bor där nu. Det fick jag reda på ungefär dagen innan han skulle åka, vilket gjorde mig lite ledsen. Jag gillade ju honom och vi kom bra överens tyckte jag.

Kille L och jag, vi slutade hålla kontakten efter sommarjobbet och pga det här att han var helt galen i mig, men efter ett tag tog jag kontakt med honom och förklarade hur det var med kille T. Jag sa att jag ändå aldrig kommer träffa honom igen så det var lika bra att berätta. Jag ville bara få ur mig det. Då sa han att han redan fattade det, men han trodde att kille T har flickvän (vilket han inte har). Jag blev ledsen och släppte det, även om jag inte kunde sluta skriva på facebook ibland. Jag nöjde mig med det.

Igår blev det en spontan utgång och vi hamnade på ett ställe där alla i min småstad drar till. Kvällen går och jag står vid baren. Vem står inte i baren om inte T? Jag går fram och hälsar, vi kramar om varandra och sedan börjar vi snacka. Han frågar hur det är och vad jag gör, det var ju ändå ett halvår sedan vi träffades senast.

Vi står och snackar till stängning och helt plötsligt hamnar jag hemma hos honom. Han gör lite käk, vi äter och sedan går vi och lägger oss. Och där börjar vi kyssas, jag runkar av honom och ger honom en rejäl avsugning och han petar lite här och var på mig. Vi var på väg att ha sex men i brist på skydd så ville ingen av oss. Jag får honom att komma och sedan så ligger vi och pratar en stund, sedan somnar vi.

När jag vaknar känns det lite skumt att haft nästan sex med en kille man varit sjukt förtjust i för några månader sedan. När vi åker ner från lägenheten frågar han hur jag ställer mig till det som har hänt, om det är okej att vi inte gör så stor deal av det. Det är förståeligt, han bor i ett annat land och kommer bo där flera år till, men samtidigt...varför kan det INTE bli en big deal?

Nu i efterhand försöker jag analysera hela händelsen. Låg han med mig för att han ville ha ett ONS eller upptäckte han att jag faktiskt är ganska läcker, utan mina arbetskläder? Att understryka är att han inte är någon badasskille. Han är världens snällaste och självsäkraste kille, sjukt omtänksam, så jag kan inte se några motiv till varfr han skulle vilja leka med mig. Han sa "vi ses och hörs", sedan fick jag en kram och vi gick åt varsitt håll. Jag funderar hur detta ska bli i framtiden om vi kommer hamna på samma avdelning nästa sommar. Det värsta är att jag verkligen gillar honom.. om det är som en vän eller mer vet jag inte, men jag gillar honom.

Någon som har en förklaring? Jag är i chock. Vad var detta? Hur kommer det sig att detta hände? Jag var chockad att ens se honom igen, och att sedan ligga med honom...hjälp, tack!


   
Citera
Ämnesstartare

ja det låter trolig du inte är värd honom särskilt mycket i alla fall.

klagomuren:

varför kan det INTE bli en big deal?

för att han är ett puck. no ofence


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ja det låter trolig du inte är värd honom särskilt mycket i alla fall.
klagomuren: varför kan det INTE bli en big deal?

för att han är ett puck. no ofence

utveckla!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klagomuren:

Att understryka är att han inte är någon badasskille. Han är världens snällaste och självsäkraste kille, sjukt omtänksam, så jag kan inte se några motiv till varfr han skulle vilja leka med mig.

Kan man inte vilja ha ett ONS fast man inte är någon dålig människa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dansanattenlång:

Kan man inte vilja ha ett ONS fast man inte är någon dålig människa?

Men med tanke på att vi känner varandra sedan innan. Vi är ju inte direkt främlingar, och ONS känner oftast inte varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad betyder "ONS"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klagomuren:

Var jag bara hans ONS?

Ja[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

Vad betyder "ONS"?

One night stand


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klagomuren:

utveckla!

Jag tror att han såg ett enkelt ligg, i och med att han var medveten om att du har/ har haft känslor för honom. Att han inte vill göra en big deal är iaf för mig en bekräfta av att han fått vad han var ute efter och därför är det bara att släta över så att säga.

Är inte så bra på det där med att utveckla saker [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Jag tror att han såg ett enkelt ligg, i och med att han var medveten om att du har/ har haft känslor för honom. Att han inte vill göra en big deal är iaf för mig en bekräfta av att han fått vad han var ute efter och därför är det bara att släta över så att säga.

Men han vet ju inte om det, det var den andra killen jag berättade för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klagomuren:

Men han vet ju inte om det, det var den andra killen jag berättade för.

ahaa. i vilket fall, uttrycker han att ni ska släta över det så har du inget "bättre" att förvänta dig av honom.

det är min gissning.


   
SvaraCitera

klagomuren:

Men han vet ju inte om det, det var den andra killen jag berättade för.

Oftast märker man att någon är lite förtjust i en. Blickar och kroppskropp avslöjar mer än vad man kanske tror.

Du kan ju alltid ta kontakt med honom och fråga? Troligtvis såg han dig mest som en tillfällighet eftersom han frågade om det var okej att inte göra en så stor deal av det. Eller så kanske han trots allt har flickvän och kände att allt blev fel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det låter som ett ons. o gillar man inte någon riktigt mycket så känns det lite ovärt att satsa på något seriöst om man bor i olika länder tycker jag. ligg inte med killen på en gång nästa gång så slipper du bli sårad...


   
SvaraCitera

klagomuren:

Att understryka är att han inte är någon badasskille. Han är världens snällaste och självsäkraste kille, sjukt omtänksam,

detta är ingen garanti för någonting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klagomuren:

Att understryka är att han inte är någon badasskille. Han är världens snällaste och självsäkraste kille, sjukt omtänksam, så jag kan inte se några motiv till varfr han skulle vilja leka med mig.

även sådana killar är kåta

tror bara att han ville ha lite kul


   
SvaraCitera