Aviseringar
Rensa alla

Var jag bara hans ONS?


Ämnesstartare

klagomuren:

Men med tanke på att vi känner varandra sedan innan. Vi är ju inte direkt främlingar, och ONS känner oftast inte varandra.

Jag tror att han tyckte du var attraktiv (och tycker nog det fortfarande) och ville vara med dig liksom. [blush]


   
SvaraCitera

han ville vara med dig
men bara för stunden

försök att ej överanalysera, tänka för mycket osvosv
det skadar dig bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han sa det ju själv.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

han kanske kan ha sex med dig fler gånger men han vill inte ha ett förhållande

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

får jag fråga varför du bara tillfredsställer honom och sen småpratar lite för att sedan somna
tycker inte du det är skoj med orgasmer eller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

får jag fråga varför du bara tillfredsställer honom och sen småpratar lite för att sedan somna
tycker inte du det är skoj med orgasmer eller

killar blir väldigt trötta efter orgasm. han blev dödstrött.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klagomuren:

killar blir väldigt trötta efter orgasm.

Pyttsan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

han kanske kan ha sex med dig fler gånger men han vill inte ha ett förhållande

kanske.. men samtidigt, varför? och varför gjorde han det med mig om han ändå inte vill något. jag känner mig använd och mår nästan lite dåligt nu. speciellt när han inte hör av sig. hur fan ska detta sluta..

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nachac:

Pyttsan.

pyttsan?


   
SvaraCitera

Alltså faktum man kan konstatera är att du har starkare känslor för honom än han har för dig.

Man kan också konstatera att han tycker du är tillräckligt attratkiv för att kunna ligga med dig och bli kåt av dig.

Du måste jobba på att få honom att gilla dig, dvs din personlighet/den du är. Så kanske han kommer få känslor för dig. Visa att du skiljer dig från andra tjejer.

Mitt ex tog med mig på en restaurang som låg på ett sjukt coolt ställe, efter det badade vi i en liten sjö hon visste om. Då steg hon i min ögon som fan och det var nog rätt avgörande för att jag skulle bli tillsammans med henne. Så se till att sticka ut från övriga tjejer om du vill få honom intresserad på riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klagomuren:

killar blir väldigt trötta efter orgasm. han blev dödstrött.

så jävla trötta blir dom inte.
han verkar inte va någon trevlig snubbe om han tycker sex ska gå till på det viset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klagomuren:

pyttsan?

Uppskattar om du inte generaliserar "killar" och sedan applicerar skitsnack på dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klagomuren:

kanske.. men samtidigt, varför?

för han ville ha sex.
han kan ju inte veta att du har känslor för honom och att detta betyder något annat för dig än för honom.. det behöver inte göra honom till en dålig människa och han behöver inte ha uppfattat det som han utnyttjat dig.

klagomuren:

jag känner mig använd och mår nästan lite dåligt nu. speciellt när han inte hör av sig. hur fan ska detta sluta..

som han sade då, vill han inte göra någon deal av det, det kan väl inte betyda annat än att han inte vill ha något seriöst, att det "bara var sex". alltså kan du inte räkna med att han ska höra av sig eller så. det är ju iaf bra att han är ärlig. men jag förstår att du mår dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sonson:

Du måste jobba på att få honom att gilla dig, dvs din personlighet/den du är. Så kanske han kommer få känslor för dig. Visa att du skiljer dig från andra tjejer.

Bättre idé: Hitta någon som uppskattar dig för den du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

han kan ju inte veta att du har känslor för honom och att detta betyder något annat för dig än för honom.

fast just då brydde jag mig inte, då var jag bara kåt och såg det som en kul grej. men det var mest det han sa som sårade mig.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

sonson:

Du måste jobba på att få honom att gilla dig, dvs din personlighet/den du är. Så kanske han kommer få känslor för dig. Visa att du skiljer dig från andra tjejer.

Men hur liksom, han bor i ett annat land och stannar i sverige max en vecka till.

sonson:

Då steg hon i min ögon som fan och det var nog rätt avgörande för att jag skulle bli tillsammans med henne. Så se till att sticka ut från övriga tjejer om du vill få honom intresserad på riktigt.

wow, vad häftigt! 🙂 ja.. jag vet bara inte hur man ska ta sig till. han påstod att jag är blyg, vad han menar med det vet jag inte. så det kanske är det.. men jag blir ju även ÄNNU blygare i hans sällskap...


   
SvaraCitera

Nachac:

Bättre idé: Hitta någon som uppskattar dig för den du är.

Det krävs lite mer än "vara sig själv" om man vill ha något här i livet, får faktiskt jobba lite ibland. Det är min erfarenhet iaf.

klagomuren:

Men hur liksom, han bor i ett annat land och stannar i sverige max en vecka til

Det låter som rätt dött lopp och du borde fokusera på andra saker. Kanske möts ni i framtiden och kan tå ta upp det hela var ni slutade. Såvida inte du flyttar dit med honom.

Det enda logiska du egentligen kan göra är att berätta för honom hur du känner. SImpelt och ärligt, dvs säg det rakt ut, tydligt. Antingen får du honom att stanna/komma på en lösning tillsammans. Eller så får du helt enkelt gå vidare.

klagomuren:

wow, vad häftigt! 🙂 ja.. jag vet bara inte hur man ska ta sig till. han påstod att jag är blyg, vad han menar med det vet jag inte. så det kanske är det.. men jag blir ju även ÄNNU blygare i hans sällskap...

Försök sluta kontrollera situtionen så mycket. DU är antagligen blyg för att du är rädd för att göra bort dig/han inte ska gilla dig. Men det är dåligt. Det enda du kan göra för att maximera dina chanser är att göra ditt bästa och vara ditt bästa jag. Funkar det så funkar det, eller så är han faktiskt inte intresserad av förhållande just nu och det är dags för dig att gå vidare.

Tips: Föreslå någon rolig grej att göra tillsammans. Om han är sportig kanske du kan dra med honom på t ex klättring (billigt, enkelt och kul!).

PS. Bara faktumet att du vågar vara ärlig och säga hur du känner för honom och vad du vill är jävligt starkt och inte många tjejer som gör det, vilket får dig att sticka ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klagomuren:

fast just då brydde jag mig inte, då var jag bara kåt och såg det som en kul grej. men det var mest det han sa som sårade mig.

du var kåt men struntade ändå i att få orgasm?
(jag förlåt jag har hakat upp mig på hans hemska uppfostran)

tycker du ska glömma honom iaf, han är ju tydligen inte kär i dig och du kan inte göra mycket åt saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han tycker väl att du är en schysst tjej och han ville väl ligga.
Jag förstår inte riktigt hur du kunde förvänta dig mer när han bor i ett annat land och ni inte pratat på evigheter.
Släpp det.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Och han frågade dig ju faktiskt hur du ställde dig inför det, nu slipper du leva i ovisshet i alla fall.

Sen undrar jag samma sak som Artie angående sexet. Vadå för trött?


   
SvaraCitera