Aviseringar
Rensa alla

Var kan man få jobb utan en klar grundskoleutbildning?


Ämnesstartare

Mmm, min situation just nu och tänker på om jag ska punda ner mig redan nu eller om det finns någon form ut av jobb som INTE är städare för en sådan som mig i framtiden.
Ja jag vet typ Ica men knappt dom vill ge än jobb om man inte har gymnasieutbildning.


   
Citera
Ämnesstartare

Mer eller mindre ingenstans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingenstans utan att anstränga dig om du ej känner någon.

Vad är du bra på? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir väl bara att börja prostituera sig nu antar jag


   
SvaraCitera
Smilen

På bensinmackar? 


   
SvaraCitera

på McDonalds 


   
SvaraCitera

Ingenstans. Du har väl skolplikt fortfarande? Får du inte godkänt i något ämne så kan du plugga på komvux på distans sedan, vilket du kommer att behöva göra i vilket fall som helst. Utan gymnasieutbildning är man helt körd. Faktiskt. Visst kanske det går att få något ströjobb som tex vikarierande städare ibland men det är ju inget att rikta in sig på om man inte vill ha ett ständigt blödande magsår. 


   
SvaraCitera

vet en tjej som slutade gå i skolan i åttan pga mådde piss av olika anledningar. under 9:an fick hon någon form av hemskolning i typ engelska, svenska och matte. 
Därefter gick hon iv mot omvårdnad.
träffade henne för några veckor sen, nu skriver hon sin examensuppsats på psykologprogrammet. 

med andra ord, det är knappast kört, men du får räkna med att du kommer behöva ta igen det du missat när du mår bättre.


   
SvaraCitera