Aviseringar
Rensa alla

Var kan man köpa dessa Gucci-skor?


Ämnesstartare

Jag undrar var man kan köpa den här typen av Gucci-skor nånstans i Sverige. Som ni ser så finns det tre olika färger och jag har inte bestämt mig för vilken jag vill ha.

http://www2.gucci.com/int/uk-english/int/classics/mens-shoes/#0-822834-091835A3N...

Jag har ett par Timberland-kängor som jag använder när det regnar eller snöar men behöver ett par skor till som ja kan ha när det är torrt ute. Har fastnat för den typen av skor och vill ha av märket gucci denna gången (Är trött på vita Fred Perry/Henry Lloyd sneakers). Någon som vet var i Sverige man kan köpa dem?


   
Citera
Ämnesstartare

Någon? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bump...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kolla om du kan hitta en bög, de vet säkert vart du får tag i sådana homosexuella skor


   
SvaraCitera

Kanske i en Guccibutik???????????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Kolla om du kan hitta en bög, de vet säkert vart du får tag i sådana homosexuella skor

Naaw stackare.. Har du inte råd med ett par själv eller?

XTYLE:

Kanske i en Guccibutik???????????

Var finns det Guccibutik nånstans i Sverige då?


   
SvaraCitera

Moderaten:

Var finns det Guccibutik nånstans i Sverige då?

På Bigerjarlsgatan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderaten:

Naaw stackare.. Har du inte råd med ett par själv eller?

Jo, det har jag ju egentligen, men föredrar snygga skor framför stjärtgosse-skor


   
SvaraCitera

fula [sad]


   
SvaraCitera

[tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, fula... Köp ett par skor från Gucci istället som inte har loggan över hela skon.

Så jäkla fult.


   
SvaraCitera

Jag säger dig en sak gosse, din skosmak är inte bra...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kolla ABCD om du bor i sthlm/göteborg eller malmö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

göteborg_:

kolla ABCD om du bor i sthlm/göteborg eller malmö

Tack göteborg enda vettiga svaret.

Dom som var svarta var väll ändå inte fula? [shake] Dom är så stilrena och klassiska det kan bli. Ni såg kanske inte att det fanns olika färger och att jag också frågade vilken som var snyggast?


   
SvaraCitera