Aviseringar
Rensa alla

Var kan ni tänka er att ha sex?


Ämnesstartare

Om en duglig kille eller tjej kom fram till er och ville ha sex, var skulle ni då kunna tänka er att ha sex och inte ha sex? Utomhus, på gräset, i några buskar, en säng, en soffa, ett golv osv. Låt fantasin sätta era gränser!


   
Citera

Snabelkabel:

var skulle ni då kunna tänka er att ha sex och inte ha sex?

det blir nog korta listor[smile]


   
SvaraCitera

Snabelkabel:

Om en duglig kille eller tjej kom fram till er och ville ha sex, var skulle ni då kunna tänka er att ha sex och inte ha sex?

Var som helst, bara det skedde innan drömmen tog slut [confused]


   
SvaraCitera

I en bajamaja och ingen annan stans! [no-no]


   
SvaraCitera

På rälsen [smile]


   
SvaraCitera

på ett sovsal [cool]


   
SvaraCitera

överallt om det gick


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snabelkabel:

Om en duglig kille eller tjej kom fram till er och ville ha sex

Skulle inte sexa alls. Ingen är duglig nog bara sådär. Kanske bättre ha lite mera kännedom om personen och därefter också få till någonslags kemi. Så det är värt det.


   
SvaraCitera

i en säng på ett hotellrum. det ska vara romantiskt, inget annat


   
SvaraCitera

i en hiss....


   
SvaraCitera
loita

jag träffade grannkillen för nån dag sen, jag hade druckit vin och då blir jag kåt och var ledsen då vill jag ha tröst sex xD så aa de blev helt enkelt trappen eftersom vi möttes i trapphuset xD


   
SvaraCitera

I en sådan där vattengrej som dras utav en motorbåt, det vore soft [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag drömde en gång att jag befann mig i Paris Hiltons rum och frågade om vi ska ha sex. Hon nekade för att jag är för ung för henne. Men jag gav inte upp. Slutligen fick jag ett oralsex av henne. Det är awesome!


   
SvaraCitera

elr i en säng, men vrf ska jag tänka mig att ha sex? kommer ändå aldrig få ha!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i en skog 🙂


   
SvaraCitera