Aviseringar
Rensa alla

Var kreativa o hjälp mig lite


Paseo
Ämnesstartare

Nu har jag samhällslektion
Handlar om lite olika ting
Blev fundersam

Det vore väl inte så dumt att bo i en husvagn på en camping? Vad kan det kosta om man bortser från priset på husvagnen?

Vad ska jag göra med min lilla katt Smilla? Jag måste ju utöka husvagnen på något vis, utan att hon hamnar utanför inhägnaden o in i något farligt

Okej så långt har jag kommit
Fortsätt pls så pluggar jag sålänge


   
Citera

Jag kan tänka mig att mycket av problematiken med att bo i en husvagn utöver utrymmesfrågan grundar sig att grannar på campingar mer eller mindre undantagslöst lär vara den typen av personer man vill ha långt ifrån sig. Tänker mig den typen av tjocka män med dåligt ölsinne som gillar att lyssna på Christer Sjögren och våldta sin fru Berit medan hon sover.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

dazed:

Tänker mig den typen av tjocka män med dåligt ölsinne som gillar att lyssna på Christer Sjögren och våldta sin fru Berit medan hon sover.

Uhuhuhuhu kommer aldrig lära mig att ej läsa dina ord när jag är i skolan [love]


   
SvaraCitera

Paseo:

Uhuhuhuhu kommer aldrig lära mig att ej läsa dina ord när jag är i skolan

Ser framför mig hur du råkar omedvetet använda dig av mina ord i din samhällsuppsats. "Fredrik Reinfeldts och Anders Borgs budget kommer att våldta Sverige", en mening som är helt korrekt men som kanske inte lämpar sig i en skoluppsats.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

dazed:

Ser framför mig hur du råkar omedvetet använda dig av mina ord i din samhällsuppsats. "Fredrik Reinfeldts och Anders Borgs budget kommer att våldta Sverige", en mening som är helt korrekt men som kanske inte lämpar sig i en skoluppsats.

fast när man inte får blir man ju ännu mer lockad
</3


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

mmmmmmm.....
Image


   
SvaraCitera

Paseo:

fast när man inte får blir man ju ännu mer lockad</3

Är du så känner inför mrman?


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

dazed:

Är du så känner inför mrman?

[censur]
vrf du nämna den typen [sad] o i dessa sammanhäng [cry]


   
SvaraCitera

Paseo:

vrf du nämna den typen o i dessa sammanhäng

Är han inte ett st förbjuden frukt som lockar? [wink]


   
SvaraCitera

dazed [love]

Mm grannarna och omgivningen lär ju inte vara den bästa. Och du måste ju då skaffa en lyxig husvagn med badrum och hela faderullan så att du slipper Berit och hennes ölglade make.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

dazed:

Är han inte ett st förbjuden frukt som lockar?

han är inte direkt förbjuden frukt [sad]
förbjuden frukt brukar va ganska sexigt


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

isola:

Mm grannarna och omgivningen lär ju inte vara den bästa. Och du måste ju då skaffa en lyxig husvagn med badrum och hela faderullan så att du slipper Berit och hennes ölglade make.

Mmmmm tänkte på det ja, husvagnen blir ju rätt dyr [sad][sad][sad]


   
SvaraCitera

Paseo:

han är inte direkt förbjuden frukt förbjuden frukt brukar va ganska sexigt

Hur nära släkt är han?


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

dazed:

Hur nära släkt är han?

tja, om vi är släkt så är det nog väldans avlägset
[ops]


   
SvaraCitera

Men ni är ju ej släkt på riktigt??? Eller


   
SvaraCitera