Aviseringar
Rensa alla

Vår lärare verkar ogilla just mig


Ämnesstartare

tja, jag har gått i min skola nu snart i 9 år. Nästan alla är med alla, lärare och elever umgås och har kul också. 

T

Vi har haft väldigt lite problem med mobbing och sånt men jag är jättetrött på vår no och mattelärare. Okej jag skryter inte nu, men jag har högst meritvärde i vår skola, men jag har inte så jättehögt i just matte och fysik men det är typ C. läraren hjälper och favoriserar de som har jättelågt och inte alls är insatta  i sin skolgång och det gör mig så pissed off -.-  Hon verkar itne gilla mig för hon blir typ irriterad när jag inte hänger med å sånt så snälla vad ska jag göra för att hon inte ska hata mig mer lixom? Hon försöker typ undvika mig. 


   
Citera
Ämnesstartare

om du klarar dig bra kan hon anta att du inte behöver hjälp, och ger därför hjälp till de som har det svårare för sig. får du hjälp när du ber om det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prata med henne och tala om för henne att du känner såhär, för isf så blir hon medveten om att hon känner så och kan i sin tur försöka se till att sådant inte händer något mer 🙂

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
om du klarar dig bra kan hon anta att du inte behöver hjälp, och ger därför hjälp till de som har det svårare för sig. får du hjälp när du ber om det?

Men hon typ blir sur när jag inte fattar matten 🙁 hon ger mig aldrig ordet på NOn och när jag för en gångs skull svarar fel så är hon mycket hårdare mot mig än när de andra barnen svarar fel 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
Prata med henne och tala om för henne att du känner såhär, för isf så blir hon medveten om att hon känner så och kan i sin tur försöka se till att sådant inte händer något mer 🙂 

Ojdu, hon skulle sumpa mina betyg då:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Phil98:

Ojdu, hon skulle sumpa mina betyg då:(

Du har ju inte provat, och om det skulle gå så dåligt som du beskriver det så kan du ju alltid tala med rektorn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Phil98:

Men hon typ blir sur när jag inte fattar matten 🙁 hon ger mig aldrig ordet på NOn och när jag för en gångs skull svarar fel så är hon mycket hårdare mot mig än när de andra barnen svarar fel 

de andra barnen..

fysik och naturkunskap är i högstadiet inte samma ämne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
Du har ju inte provat, och om det skulle gå så dåligt som du beskriver det så kan du ju alltid tala med rektorn.

Aaokej, ska kansek försöka 


   
SvaraCitera