Aviseringar
Rensa alla

Var med och välj datum för årets juni-träff i tanto!


Ämnesstartare

9 juni förra året hade vi en träff med över 50 medlemmar som planerade att komma och väl i Tanto var det inte långt därifrån. Vi var helt otroligt många helt enkelt, så många att onyktra Fingerprints inte ens kunde räkna. ( http://ungdomar.se/forum/thread/umtraeff-9-juni/12474169?page=1  )

Jag vill ha en favorit i repris och förhoppningsvis slå förra årets juni-träff. Drömmen hade ju varit att ha träffen den 9 juni men eftersom det infinner sig en söndag detta år så skippar vi det och väljer ett helt nytt datum i juni.

Så kom med förslag här nu, det här är eran chans för er som vill deltaga att vara med och bestämma datumet.

Mitt enda krav är att det är efter den 9 juni och en fredag eller lördag och inte över midsommar...


   
Citera
Ämnesstartare

Visa vad ni röstar på så att tråden bumpas Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: 14 juni (fredag) (Du röstade på detta alternativ)

aa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAG VET INTE

FÅR ÅTERKOMMA OM DETTA OM JAG BESTÄMMER MIG FÖR ATT ÅKA FÖR JAG MÅSTE VETA NÄR JAG SKA ÅKA OM JAG SKA ÅKA OCH DET VET JAG INTE ÄN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får ni aldrig nog av träffar? Ska ju vara en på lördag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe aro :

aa

Gött gubbar!

iddqd:
JAG VET INTE

FÅR ÅTERKOMMA OM DETTA OM JAG BESTÄMMER MIG FÖR ATT ÅKA FÖR JAG MÅSTE VETA NÄR JAG SKA ÅKA OM JAG SKA ÅKA OCH DET VET JAG INTE ÄN

Ta reda på detta så röstar du på det som passar sen! Tänkte nog låta den här tråden ligga kanske en vecka innan vi bestämmer oss.

Ganon:
Får ni aldrig nog av träffar? Ska ju vara en på lördag.

Får aldrig nog av ungdomar.
Håller med om att det borde vara lördag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hallå, slutet av juli? Jag vill ju träffa er söötispötisnötisar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:
Men hallå, slutet av juli? Jag vill ju träffa er söötispötisnötisar

Jaha juli.. Vi lär ju ha i juli också men just den här måste vara i juni pga att då är det i alla fall ungefär ett år sedan den förra SötSöt
Mvh nostalgisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Jaha juli.. Vi lär ju ha i juli också men just den här måste vara i juni pga att då är det i alla fall ungefär ett år sedan den förra SötSöt
Mvh nostalgisk.

Ouh. om jag kan fixa sovplats kommer jag i juli iaf tihi Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Juli-träff i götet då?? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i götet eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Juli-träff i götet då?? 

Låter kul! bara det inte är mellan 15-22 juli :)))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
i götet eller?

Tanto ligger i Stockholm. Men håll ögonen öppna efter Göteborgs-träffar i sommar, de lär garanterat dyka upp när alla göteborgare tar sig i kragen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om många av umisarna kan komma till mysiga gbg är jag på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Tanto ligger i Stockholm. Men håll ögonen öppna efter Göteborgs-träffar i sommar, de lär garanterat dyka upp när alla göteborgare tar sig i kragen.

Låter gött!! 🙂


   
SvaraCitera