Aviseringar
Rensa alla

Var min flickvän otrogen eller blev hon bara utnyttjad?


Ämnesstartare

Yeah, bara öppna sitt hjärta antar jag.

Jag bor i Åre och det är så att vi har en helg innan jullovet börjar dygnet runt skidåkning. Jag kunde tyvärr inte vara med i år eftersom jag stack iväg på tävlingar men min flickvän var med.

Hon åkte iaf med vårat gemensamma skidgäng mellan 23-06:00 på natten och under dessa timmar hände det en grej som jag inte riktigt vet hur jag ska reagera på. Hon och våra kompisar träffade iaf en full norsk 19åring som dem väldigt snabbt blev bra vän med, min flickvän och en av mina bästa kompisar blev väldigt bra vän med honom under dessa timmar de var med honom. Min flickvän berättade iaf att det gick till såhär:

Hon och våra kompisar stöter på den här norsken i backen och han började åka tillsammans med dem. De satte sig sedan i en värmestuga och värmde sig en stund innan de drar ut igen. Min flickvän och norsken fick lite problem med att hitta sina skidor när de skulle dra ut till backen igen så de andra åkte iväg med sittliften (Alltså en sådan lift som man sitter i på 10 m höjd) före dem.

Min tjej och norsken åkte alltså i sittliften själva hela vägen upp där de trodde våra vänner skulle vara. Men kompisarna hade tydligen redan åkt ner igen och då hoppades min flickvän att de skulle stöta på dem därnere istället men då hade kompisarna redan åkt upp i liften igen. Min flickvän kunde inte ringa våra kompisar heller och be dem vänta eftersom hon hade glömt sin mobil hemma.

Norsken och hon åkte iaf upp igen och sedan ner till värmestugan ännu en gång för att värma sig och vänta på dem andra. De väntade och väntade men kompisarna kom inte då heller. Så norsken frågade min flickvän om hon ville ta ett sista innan liftarna stängde i två timmar för pistning. Hon svarade ja eftersom hon också ville göra det innan det stängde. De åkte upp och allt var gick bra trots att norsken var rätt berusad. Min flickvän berättade iaf sedan att precis när hon och han skulle stiga av så tog han ett hårt grepp om hennes armar och höll fast henne. Han lutade sig sedan hastigt mot henne och kysste henne på munnen för allt han var värd. Hon sa att hon försökte bita honom i tungan då och lirka sig loss från hans grepp. Som tur var så var det precis innan avstigning så hon kunde snabbt åka därifrån.

Men det var så att det var en bekant till mig såg när det här hände. Han sa något i stil med det här till min flickvän: "Jag såg allt att du var otrogen mot din pojkvän så det här ska jag berätta för honom". Min flickvän försökte försvara sig men han som såg det åkte snabbt därifrån så hon hann knappt säga något. Hon lämnade iaf norsken efter det här och åkte till värmestugan, ringde taxi och åkte hem. Hon ville inte vara kvar där efter incidenten.

Men nu är det så att jag inte riktigt vet om jag kan lita på det hon säger. Hon har varit med om en liknade händelse innan och det känns lite konstigt att det här nu har skett henne två gånger. Varför just hon? Ska jag tro på att hon bara var på fel plats vid fel tillfälle igen? Berättade hon verkligen sanningen? Hon har ljugit för mig några gånger innan så jag vet inte hur jag ska reagera på det här? Ljög hon ihop den här berättelsen för mig för att hon kanske ångrade sig efter att hon kysste honom? Ska jag fråga honom som såg det om hur det såg ut? Ska jag göra slut med henne på grund av det här eftersom hon har ljugit om saker innan? Ska jag tro på henne? Ska jag acceptera att det bara hände? Jag är bara så förvirrad nu.. En helg som var så jäkla bra blev bara förjävligt dålig. Hur tycker ni att jag ska göra?


   
Citera

Och detta ska vi kunna veta?


   
SvaraCitera

endast hon kan ge svar [zzz]

jag vet då iaf inte hur varken hon eller han tänkt


   
SvaraCitera

Maximilliam:

Hur tycker ni att jag ska göra?

Bry dig mindre.

Dold text: Seröst, hon lär inte träffa den där snubben igen ivf och om hon gillar dig tillräckligt för att umgås merey och sexarey ofta så w/e om hon hånglade upp en norsk :s


   
SvaraCitera

Maximilliam:

Hon har varit med om en liknade händelse innan och det känns lite konstigt att det här nu har skett henne två gånger.

Ja det är jävligt märkligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min flickvän sa att han inte hade berättat för norsken att hon hade pojkvän iaf. Hon sa att de aldrig hade kommit in på ämnet så han tyckte det väl var helt okej att göra så mot henne.

Jag sa till henne att jag skulle fundera på saken.. Om jag skulle tro på henne eller inte. Hon blev sur på mig för att jag inte trodde på henne. Hon sa något i stil med: "Varför tror du mig inte? Jag har inte gjort något fel! När jag behöver dig som mest och mår som sämst så finns du inte där för mig! Varför går just du av alla emot mig?"

Jag går dels emot henne för hon ljugit innan och för att jag inte riktigt vet om jag kan lita på henne. Jag vill helt enkelt inte riktigt finnas där för henne just nu om hon nu kanske möjligtvis har varit otrogen.


   
SvaraCitera

Maximilliam:

Jag går dels emot henne för hon ljugit innan

Om vad?


   
SvaraCitera

Maximilliam:

Jag går dels emot henne för hon ljugit innan och för att jag inte riktigt vet om jag kan lita på henne.

Men gör slut då och leta upp nån annan om ni ändå inte kan lita på varandra. Sex och bekräftelse kan du ju få av vilken brud som helst 😮


   
SvaraCitera
mynona

Konstiga saker kan inträffa, så visst kan det hon säger vara sant. Om det är sant och det hänt något liknande förut så har hon helt enkelt haft otur. Historien är ju faktiskt inte så märkvärdig. Det är för att det hänt något förut som det känns konstigt, men stämde det förra gången? Tänk på den saken.

Det kan förstås också vara lögn, men det går inte att få reda på. Visst kan du fråga andra som var där, men det enda dom kan säga är hur det såg ut att vara, inte hur det faktiskt var, så det hjälper nog inte så mycket.

Du får helt enkelt bestämma dig för vad du vill tro, eftersom du inte kan få reda på sanningen. Det handlar om att ha tillit eller inte. Låt känslorna avgöra.

Men om du inte litar på henne så har ni ett problem oavsett om hon varit otrogen eller inte.


   
SvaraCitera

Maximilliam:

Hon lämnade iaf norsken efter det här, åkte till värmestugan, ringde taxi och åkte hem. Hon ville inte vara kvar där efter incidenten.

Då verkade hon väl inte så stormförtjust i han?

En neger jag inte känner pussa mej i nyllet i trappuppgången, då smsa jag hans fru "säg åt din fula kille att sluta pussa mej, tycker synd om dej som har sån bedrövlig utsikt" och hon bara
"Stackars dej som pussa en gift man, ville du ha min *?"

[shake]Fett irriterande, så irriternade för din tjej med kanske. Puss i lift räknas väl inte som otrohet hursomhelst, sen hade hon säkert ett par rejäla täckbyxer på sig jäntan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Om vad?

Min bästa kompis (som jag inte är vän med längre på grund av det här) försökte utnyttja henne sexuellt medans hon sov. Det var även hennes bästa killkompis så det blev ett väldigt stort svek av honom. Han svek både mig och henne som var hans bästa kompisar. Vi slutade umgås med honom på hela det här sommarlovet som var men nu har min flickvän tagit upp kontakt med honom igen mot min vilja.

Jag tycker inte hon ska ha kontakt med någon som har försökt våldta henne. Hon har dessvärre svårt att släppa honom eftersom de verkligen var bästa kompisar. Hon tycker att han förtjänar en andra chans och att det är mänskligt att fela någon gång. Hon säger att han aldrig kommer att göra om det men jag litar inte på det. Så utan min vetskap började hon umgås med honom igen i hemlighet och det gjorde mig förbannad. Jag förstod inte varför hon skulle sätta sig i den situationen, så det är lite såna grejer hon har ljugit om. Hon har liksom gått bakom ryggen på mig känns det som.


   
SvaraCitera
mynona

Maximilliam:

Jag förstod inte varför hon skulle sätta sig i den situationen, så det är lite såna grejer hon har ljugit om. Hon har liksom gått bakom ryggen på mig känns det som.

Det är inte samma sak. Där var hon ju ett offer - eller kunde ha blivit. Det är inte samma sak som att kanske ha varit otrogen. Om hon har förlåtit honom, så betyder det inte att hon vill ha honom sexuellt. Hon har ju sagt varför. Hon dolde det nog inte för att hon ville ha sex med honom utan för att du inte förlåtit honom.


   
SvaraCitera

Maximilliam:

Så utan min vetskap började hon umgås med honom igen i hemlighet och det gjorde mig förbannad.

Fattar det. Har vännen bekräftat att han försökte utnyttja henne sexuellt? Tycker att hon borde känna väldans hat för honom, och det stora frågetecknet är ju varför hon börjar umgås med honom igen bakom din rygg.

Dessutom tycker jag det låter väldigt konstigt att din bekanta uppfattade det som att hon var otrogen efter kyssen i liften. Fattar inte ens hur det går till när någon "försöker" kyssa en, slänger man sig bara på den andre och trycker munnen mot? Lär man inte blixtsnabbt då föra bort ansiktet och markera tydligt att man inte vill? Märker man inte när någon närmar sig en? Alltså.. tycker din tjej verkar vara en dryg manipulativ bitch. Jag VET inte men det låter skumt, och ens känsla säger oftast rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självfallet:

Då verkade hon väl inte så stormförtjust i han?

Näe det är sant. Hon åkte hem med sin kusin i taxin så jag kanske kan fråga hennes kusin om vad min flickvän har sagt till henne. Hon sa dessutom att alla hennes kompisar i värmestugan satt och tröstade henne efter det här och att våra kompisar har sagt att de tänker döda norsken. Hon smsade mig dessutom runt 06:30 och sa att det hade hänt en hemsk grej men jag sov då och hade avstängd telefon. Jag frågade om hon hade berättat för sin mamma sedan om det som hade hänt och hon sa att hon hade gjort det direkt när hon kom hem. Jag tror jag faktiskt tror på henne men jag tvekar eftersom liknande saker har hänt innan. Varför är hon dessutom så dum som åker iväg med full norsk själv? Hon kunde ju suttit nere och väntat. Hon försvarade då sig med att han inte hade några egna kompisar med sig och så var han riktigt full. Hon vågade inte lämna honom själv eftersom hon trodde att han kanske skulle däcka någonstans ute i skogen i kylan.


   
SvaraCitera

Maximilliam:

Hon vågade inte lämna honom själv eftersom hon trodde att han kanske skulle däcka någonstans ute i skogen i kylan.

Vad gör man då? Jo man tar med den fulle norsken som är kapabel att däcka ute i skogen på en slalomtur där han istället kan åka in i ett träd och slå ihjäl sig [rolleyes]


   
SvaraCitera