Aviseringar
Rensa alla

Var min flickvän otrogen eller blev hon bara utnyttjad?


Ämnesstartare

Lounge fact:

attar inte ens hur det går till när någon "försöker" kyssa en, slänger man sig bara på den andre och trycker munnen mot? Lär man inte blixtsnabbt då föra bort ansiktet och markera tydligt att man inte vill? Märker man inte när någon närmar sig en?

På henne lät det som att han höll fast i hennes armar, tryckte henne mot sätet och så som hon beskrev det "han tryckte in sin slemmiga äckliga öl tunga i min mun!".. Dessutom var det en gondol dem satt i..

&imgrefurl= http://www.arebikepark.se/en/Park-blog/More-lifts-are-open/&usg=__Ow1s8jH8PpFgsKCEqaNRIt7BiQg=&h=336&w=448&sz=79&hl=sv&start=0&zoom=1&tbnid=EgQXOooT84B9rM:&tbnh=151&tbnw=201&prev=/images%3Fq%3Dvm8:an%2Bgondol%26um%3D1%26hl%3Dsv%26biw%3D1280%26bih%3D615%26tbs%3Disch:10%2C3&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=990&vpy=257&dur=629&hovh=183&hovw=245&tx=135&ty=93&ei=S3sFTaOdJ8TrOcCP9aoB&oei=S3sFTaOdJ8TrOcCP9aoB&esq=1&page=1&ndsp=15&ved=1t:429,r:9,s:0&biw=1280&bih=61 5" target="_blank"> http://www.google.se/imgres?imgurl=http://www.arebikepark.se/PageFiles/2521/nyhe...

Så ser en gondol ut. Det är som en litet bur och man har ingenstans att fly därinne, tänk om han skulle ha gjort mer mot henne därinne? De åkte ju trots allt 4 gånger tillsammans i en sån. Man behöver inte sitta ner i en gondol utan man kan gå runt fritt där inne om man vill.


   
SvaraCitera

Maximilliam:

försökte utnyttja henne sexuellt medans hon sov.
Hon tycker att han förtjänar en andra chans och att det är mänskligt att fela någon gång.Så utan min vetskap började hon umgås med honom igen i hemlighet

Okej, det lät väldigt suspekt! Då förstår jag att du undrar. För annars vore det väl inte osannolikt att få en puss av ett fyllo i skidlift, men det andra var märkligt.


   
SvaraCitera

Maximilliam:

På henne lät det som att han höll fast i hennes armar, tryckte henne mot sätet och så som hon beskrev det "han tryckte in sin slemmiga äckliga öl tunga i min mun!".. Dessutom var det en gondol dem satt i..

Okej.

Hur kan din bekanta sett så tydligt in i en gondol?


   
SvaraCitera
mynona

Maximilliam:

Jag tror jag faktiskt tror på henne men jag tvekar eftersom liknande saker har hänt innan. Varför är hon dessutom så dum som åker iväg med full norsk själv? Hon kunde ju suttit nere och väntat. Hon försvarade då sig med att han inte hade några egna kompisar med sig och så var han riktigt full.

Nå men då så [y]. En tjej ska ju inte förväntas tänka på våldtäktsrisk hela tiden, då skulle hon ju ha tvingats gå omkring med burka. Risker finns det alltid. Försök att sluta tänka på det som hänt innan, annars kommer bristen på tillit att förstöra allt hur trogen hon än är, om hon ska börja bli tvungen att tänka på hur ska förklara sig efteråt hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Hur kan din bekanta sett så tydligt in i en gondol?

Det frågar jag mig också, det är ju reklam över hela gondolen nästan. Så han lär ju inte ha sett så mycket så han kan möjligtvis fått fel bild av det hela, vilket jag också hoppas på att han har fått och att hon talar sanning.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Fattar inte ens hur det går till när någon "försöker" kyssa en, slänger man sig bara på den andre och trycker munnen mot?

Ja (?)

Lounge fact:

Lär man inte blixtsnabbt då föra bort ansiktet och markera tydligt att man inte vill?

Inte om man blir som en fastfrusen kägla för att man blir så paff [sad]

Lounge fact:

Märker man inte när någon närmar sig en?

Bara för att någon närmar sig en, kan man väl inte veta att den tänker pussa en nyllet [shake] Det är väl inte vad man förväntar sig direkt, man tror den är på väg förbi(?)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

En tjej ska ju inte förväntas tänka på våldtäktsrisk hela tiden, då skulle hon ju ha tvingats gå omkring med burka

Jo, det är sant.. Hon ska ju kunna knyta nya kontakter utan att känna sig sexuellt hotad hela tiden. Men ändå, hon var rätt naiv i det här läget tycker man.


   
SvaraCitera

Brända barnet verkar inte sky elden, snarare söka upp nya flammor.


   
SvaraCitera

Maximilliam:

Det frågar jag mig också, det är ju reklam över hela gondolen nästan. Så han lär ju inte ha sett så mycket så han kan möjligtvis fått fel bild av det hela, vilket jag också hoppas på att han har fått och att hon talar sanning.

Mmm. Tja.. eftersom det inte finns några konkreta bevis får du väll fortsätta leva med henne och skaka av dig tankarna, det är väll antagligen det du helst vill, lär ju märkas såsmåningom ändå om hon är ärlig eller ej. Kanske svårt att skaka av sig tankarna dock.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Självfallet:

Inte om man blir som en fastfrusen kägla för att man blir så paff [sad]

K..

Självfallet:

Bara för att någon närmar sig en, kan man väl inte veta att den tänker pussa en nyllet [shake] Det är väl inte vad man förväntar sig direkt, man tror den är på väg förbi(?)

Ja tar en tripp förbi i gondolen liksom [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Om hon har förlåtit honom, så betyder det inte att hon vill ha honom sexuellt. Hon har ju sagt varför.

Jo jag vet.. Men det är lätt för en människa att göra samma misstag igen och jag vill inte att hon ska låta det hända. Jag tycker hon ska gå vidare ifrån honom och lämna honom bakom sig även fast det är svårt att lämna någon som stått en nära.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Lounge fact:

Mmm. Tja.. eftersom det inte finns några konkreta bevis får du väll fortsätta leva med henne och skaka av dig tankarna, det är väll antagligen det du helst vill, lär ju märkas såsmåningom ändå om hon är ärlig eller ej. Kanske svårt att skaka av sig tankarna dock.

Mm, det är ju lite jobbigt att det inte finns det.. Jag tror jag faktiskt litar på henne, bara det inte händer igen. Då är det finito!


   
SvaraCitera

Varför är man ens tillsammans med någon man inte litar på? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Varför är man ens tillsammans med någon man inte litar på?

Jag har börjat lita på henne mer eller mindre igen. Jag tycker hennes goda sidor väger upp de dåliga så pass mycket att det är värt att vara tillsammans med henne. Ingen är perfekt liksom!


   
SvaraCitera

Sorry.. Men jag orkar inte läsa allt det där.. [cute]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Ja tar en tripp förbi i gondolen liksom

Nä det där scenariot var svårt att applicera på en gondol.
Gondååål,gondååål, man blir ganska kåt av dehär ordet.


   
SvaraCitera

Maximilliam:

Hon sa att hon försökte bita honom i tungan då och lirka sig loss från hans grepp

att försöka att bita i tungan som han har kört in i hennes mun går, det går inte att försöka och misslyckas utan hon skulle ha kunnat bita av den om hon bitit hårt som bara den. Allting låter skumt.. och om hon har ljugit för dig förr och även tar upp kontakten med snubben som försökte våldta henne (kvittar om det var/är hennes bästa kompis) så är hon kanske inte ett bra flickvänsmaterial...

Men det är helt upp till dig om vad du vill göra och vad du vill tro. Jag säger bara, ta all fakta och tänk efter. Tillit bygger upp ett förhållande.


   
SvaraCitera