Aviseringar
Rensa alla

Var sa nara att salja


Ämnesstartare

Pa jobbet har vi ett superabonnemang som vi vinner priser for om vi lyckas salja, ingen har lyckats hittils. Anyways, jag fick en kund pa kroken och gick till chefen for att fa hjalp med registreringen och da satte han sig i telefonen och berattade om billigare abonnemangformer som fick kunden att andra sig och gjorde sa jag inte vann mitt pris [mad][n][cry]
JAG FICK JU NASTAN HJARTATTACK UTAV LYCKA


   
Citera

Var är du?


   
SvaraCitera

É'ru i Norge?


   
SvaraCitera

Chefen verkar inte vara skarpaste kniven i lådan. [sad]


   
SvaraCitera

Din chef är en rätt kass säljare om han inte kan gå på avslut när det krävs. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Var är du?

Ögon i en plåthink:

É'ru i Norge?

Yepyep

Ensamvargen:

Chefen verkar inte vara skarpaste kniven i lådan.

Tror han inte ville att just jag skulle vara den forsta pa kontoret att lyckas [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Din chef är en rätt kass säljare om han inte kan gå på avslut när det krävs.

galenolga:

Tror han inte ville att just jag skulle vara den forsta pa kontoret att lyckas


   
SvaraCitera

galenolga:

Tror han inte ville att just jag skulle vara den forsta pa kontoret att lyckas

Kasst. Spräng hans bil?


   
SvaraCitera

galenolga:

Tror han inte ville att just jag skulle vara den forsta pa kontoret att lyckas [n]

Vad elak! [sad] Men det är bara att fortsätta försöka, han kanske inser att han gör något fel när du haft 15 pers på kroken som han sedan varit tvungen att övertyga om billigare alternativ.


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

VÄNTA HÄR LITE NU.
Ville du sälja på den stackars kunden ett dyrare abonnemang än han egentligen ville/behövde ha? Onda jävla människa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Kasst. Spräng hans bil?

Later lite val olagligt for min smak.

Ensamvargen:

han kanske inser att han gör något fel när du haft 15 pers på kroken som han sedan varit tvungen att övertyga om billigare alternativ.

Sag ju lite hur han fingrade i systemet sa jag kan nog fixa det utan hans hjalp nu. Dock hann nagon annan fore [n]


   
SvaraCitera

*styrkekramar*

[love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Onda jävla människa!

Det fanns inte bara pris att vinna utan även en BONUS som tillägg på lönen(ja, jag fixade tangentbordets språk, jag äger!)


   
SvaraCitera

galenolga:

Det fanns inte bara pris att vinna utan även en BONUS som tillägg på lönen(ja, jag fixade tangentbordets språk, jag äger!)

Och?


   
SvaraCitera