Aviseringar
Rensa alla

var ska jag fira midsommar?


Ämnesstartare

Ska jag fira hos min pojkvän, trots att hans SKITLÄSKIGA mormor är där + jag känner typ inte släkten? Mormorn fick mig att gråta och vilja försvinna och aldrig mer komma fram på studenten. Vill jag utsätta mig för det en gång till, denna gång i 7 timmar? De ska äta en massa samt antagligen mer eller mindre supa. Vill jag vara bland berusade främlingar?

Hon tvångskramas också, och pratar med en brytning så jag inte förstår så bra [sad]

eller ska jag fira hemma med mamma och hestarna och ev. åka iväg till allmänt midsommarfirande med tipspromenad och lotteri och mumsmumskatapult?

peppa mig/vägled mig.
mvh


   
Citera
Ämnesstartare

stanna hemma


   
SvaraCitera
kachin

äh knäpp en bärs, luta dig tillbaka i soffan, se en god film
midsommar är överskattat [zzz][zzz][zzz]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

fira hos pojkvän

Skulle nog valt det alternativet. Om det nu är så läskigt, så tycker jag ändå att man kan ge det en chans till. Resten av släkten kan ju inte vara så dålig? [bigsmile]

Om det inte känns så bra så varför inte:

kachin:

äh knäpp en bärs, luta dig tillbaka i soffan, se en god film

Alltid trevligt, om du har tur kanske du kan få med dig din pojkvän dit [smile]

GLAD MIDSOMMAR I FÖRHAND! [party]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

fira hos min pojkvän

Du ska veta hur jag önskade att jag fick det. Men kom hem alldeles full igår och straffet blir att jag inte får följa med längre pga att jag är "psykiskt instabil" [sad][sad]

Klart du ska vara med pojken!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelpaxel:

Skulle nog valt det alternativet. Om det nu är så läskigt, så tycker jag ändå att man kan ge det en chans till. Resten av släkten kan ju inte vara så dålig?

mormordern tar upp GANSKA mycket plats om man säger så. resten är lite mer "normal" men... fan, måste bestämma mig imorrn förmiddag. det var ju inte asnajs på studentmottagningen direkt... ... ... ... ...
Samt, hans kusin har jag som elev i en sport, känns askonstigt. Är kanske hälsosamt om jag skulle sluta tänka så förbannat mycket.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Är kanske hälsosamt om jag skulle sluta tänka så förbannat mycket.

Sluta tänka, det har jag fått lära mig. Då blir allt mycket bättre!
Tänk lite "Yes Man" men du behöver då inte säga "ja" till allt [wink]


   
SvaraCitera
kachin

Axelpaxel:

Alltid trevligt, om du har tur kanske du kan få med dig din pojkvän dit [smile]

har ingen pojkvasker dock [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte din pojkvän vara med dig hemma då? [crazy] eller är hans släkt sån att dom måste fira tsm osv? jobbigt isf [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska fira midsommar hos min mamma sen får man se vad som händer där.


   
SvaraCitera

kachin:

har ingen pojkvasker dock

Menade för flickan som skrev tråden. [wink]
Men du är inte mindre värd för att du inte har skrivit någon tråd och det var tråkigt att höra [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

kan inte din pojkvän vara med dig hemma då?

vill ej ha honom här, privat skäl till det, han vet om det osv.

enhimmelskdrog:

eller är hans släkt sån att dom måste fira tsm osv? jobbigt isf

typ, och hans mormor tvingar alla att dricka. typ julmiddag så sa han typ "men jag ska köra sen" "NÄ TA NU LITE LIKÖR FÖR 17!!!" och om jag inte dricker inbillar jag mig att hon kommer tro att jag har bebis i magen, pallar inte att hon ens "skämtar" om det.

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

vill ej ha honom här, privat skäl till det, han vet om det osv.

aha ok!

Postorderhoran:

typ, och hans mormor tvingar alla att dricka.

haha åh, jobbigt [n]
men tycker det låter lite mysigare att vara hos din mamma isf, det är ju ändå "bara" midsommar [crazy] istället för att behöva supa fast du inte vill osv [tard]


   
SvaraCitera
kachin

Axelpaxel:

Menade för flickan som skrev tråden. [wink]
Men du är inte mindre värd för att du inte har skrivit någon tråd och det var tråkigt att höra [sad]

haha jaha [cheers]
nä, men d'e lugnt [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

istället för att behöva supa fast du inte vill osv

kommer nog inte supa fast jag inte vill, får sätta mig LÅNGT ifrån henne och typ "fast jag är ju toppidrottare, alkohol är inte bra för prestationen" eller så. äh, lite kan jag väl dricka, har för mig att pojken min inte ska direkt supa heller så...

meningslöst svammel


   
SvaraCitera