Aviseringar
Rensa alla

Vår/Sommar skor?


Ämnesstartare

Heineken:

converse

[y]

Dold text: har mina året om typ[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

har mina året om typ

Dom håller väl inte på vintern? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heineken:

Dom håller väl inte på vintern? [tard]

jo![sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

jo!

Men det är ju tygskor [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heineken:

Men det är ju tygskor [chocked]

går tyg sönder om de blir kallt lr va? :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

går tyg sönder om de blir kallt lr va? :c

Nej men sömmarna går ju liksom upp tror jag [shake] Fast det blir ju mest kallt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heineken:

Nej men sömmarna går ju liksom upp tror jag [shake] Fast det blir ju mest kallt...

varför skulle de? :S har aldrig hört talas om, eller de går ju sönder hela tiden, men aldrig hört att de skulle gå sönder lättare pga kyla : E


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

varför skulle de? :S har aldrig hört talas om, eller de går ju sönder hela tiden, men aldrig hört att de skulle gå sönder lättare pga kyla : E

Nej inte kylan utan snön/vattnet. Fast det som är hemskt är väl ändå att det blir så förjävla kallt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heineken:

Nej inte kylan utan snön/vattnet. Fast det som är hemskt är väl ändå att det blir så förjävla kallt?

tycker inte :e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

tycker inte :e

Du bor inte i norrland va? [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heineken:

Du bor inte i norrland va? [ops]

nästan [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heineken:

j inte kylan utan snön/vattnet. Fast det som är hemskt är väl ändå att det blir så förjävla kallt?

jag har också converse året om och det är fan kallt på vintern. ska köpa fodrade converse snart om jag bara hittar återförsäljare som har dom som jag vill ha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

riktiga skin skor vad annars

Men brouges? Loafers? m.m


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heineken:

Men brouges? Loafers? m.m

tycker brogues ser ordentligare ut. Loafers känns lite som barnskor med kardborrknäppning [blush]

Det är nog mer en smaksak men jag tycker att brogues funkar bra att kombinera bättre. Det funkar ju till kostym bättre med brogues till exempel. Men loafers kan ju vara mer bekvämt om man bara ska en sväng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

kostym bättre med brogues till exempel. Men loafers kan ju vara mer bekvämt om man bara ska en sväng.

För det första använder jag inte kostym... För det andra så ska jag ha på mig dom till vardags ca hela dagen inomhus [crazy]


   
SvaraCitera