Aviseringar
Rensa alla

Var The Hobbit en flopp?


Smilen
Ämnesstartare

Efter en lysande Sagan Om Ringen så kom en mindre eller mycket mindre imponerande trilogin som inte höll samma kvalité alls. 

Jag tycker filmerna är okej och första filmen är bra. Men inte självklara mästerverk, långt ifrån. 

Hur ser ni på filmerna Hobbit? Var de till för att floppa? 


   
Citera
Ämnesetiketter

åååh jag älskade de filmerna men de kan självklart aldrig slå orginalfilmerna 


   
SvaraCitera

Inte på samma nivå som originalfilmerna, men knappast flopp heller.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Flopp vet jag inte, den är i klassisk linje, välgjord men med brist på typ... innehåll. Bra film men det är ju inte mer än så.


   
SvaraCitera

aldrig sett varken sagan om ringen eller hobbit (mobba mig inte)


   
SvaraCitera

adaq:
aldrig sett varken sagan om ringen eller hobbit (mobba mig inte)

HUR KAN MAN INTE HA SÄTT GUDS GOVA TILL MÄNSKAN?! Arg

*kastar ägg* 



   
SvaraCitera

Avskydde Hobbit-filmerna. Det är inget mer än CGI-kaos med irriterande/tråkiga/jobbiga karaktärer. Dessutom följer filmerna inte boken över huvud taget, allt är bara påhittat.


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

HUR KAN MAN INTE HA SÄTT GUDS GOVA TILL MÄNSKAN?! Arg

*kastar ägg* 


Har du sett mig? Nää, då har du inte sett guds gåva Blink Mycket glad

*kastar bananer med min ap armé*


   
SvaraCitera

dom filmerna utspelar sig ju före sagan om ringen är de tänkt bilbo är ju ung i the hobbits men ja tycker faktiskt dom var bra och de blev gött bra i 3D


   
SvaraCitera

Alltså hade det blivit en film hade det antagligen blivit bra


   
SvaraCitera

Har för mig att jag såg en av Hobbit-filmerna på bio. Tror jag somnade dock..Förvirrad


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

episode:
Har för mig att jag såg en av Hobbit-filmerna på bio. Tror jag somnade dock..Förvirrad

Varför gick du? 


   
SvaraCitera

Smilen:

Varför gick du? 

Gick med familjen. Hade sovit 2 timmar den natten och sen haft träningsläger hela dagen om jag minns rätt.


   
SvaraCitera

Ne, jag gillar inte nån av dessa tyvärr asså  Förvirrad "inte riktigt min typ av film" om man säger så..

Men de är inte så jätte aktuella längre ^^ det finns ju Marvel Trött men det heller är inte så bra hehe..


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Little-Traci:
Ne, jag gillar inte nån av dessa tyvärr asså  Förvirrad "inte riktigt min typ av film" om man säger så..

Men de är inte så jätte aktuella längre ^^ det finns ju Marvel Trött men det heller är inte så bra hehe..

Är filmerna utdaterade?


   
SvaraCitera