Aviseringar
Rensa alla

var tog min varning vägen?


Ämnesstartare

när jag blev låst pga ett personangrepp fick jag ingen varning, står att jag har lika många varningar som förut. vrf? :S:S:S:S:S:S


   
Citera
Ämnesstartare

Måste man få en varning om man blir låst direkt?


   
SvaraCitera

Varningarna ska försvinna när man blir låst men alla min är kvar [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Måste man få en varning om man blir låst direkt?

har varningar sedan innan, flera varningar -> låsning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Varningarna ska försvinna när man blir låst men alla min är kvar

fick du varning för det inlägget som gjorde att du blev låst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

har varningar sedan innan, flera varningar -> låsning

Då kanske du blev låst pga varningar bara? medan du i detta fallet bara blev låst för att du skrev något olämligt i forumet, jag vet inte.

Har inte världens koll på det.

jaag_91_:

Varningarna ska försvinna när man blir låst men alla min är kvar

Är du säker på det? låter inte så logiskt. Framförallt inte om det rör sig bland kortare tidslåsningar. Men efter ett tag på forumet och man har skött sig osv så tycker jag att de borde försvinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Då kanske du blev låst pga varningar bara?

ja, det stod så i mejlet: personangrepp + tre varningar innan. alltså borde personagreppet ge mig en fjärde varning ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

ja, det stod så i mejlet: personangrepp + tre varningar innan. alltså borde personagreppet ge mig en fjärde varning ju

Btw.
Dold text: Så du skapade den här tråden för att du vill få en till varning? xD


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

fick du varning för det inlägget som gjorde att du blev låst?

Näe

Link:

Är du säker på det? låter inte så logiskt. Framförallt inte om det rör sig bland kortare tidslåsningar. Men efter ett tag på forumet och man har skött sig osv så tycker jag att de borde försvinna.

Ja det va en mod som tänkte låsa mig igen pga att jag har så många varningar men jag har inte fått en ända varning sen jag blev låst å han sa att dom skulle ha förvunnit efter låsningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Så du skapade den här tråden för att du vill få en till varning? xD

[blush]

jaag_91_:

Näe

hur många varningar haru?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Ja det va en mod som tänkte låsa mig igen pga att jag har så många varningar men jag har inte fått en ända varning sen jag blev låst å han sa att dom skulle ha förvunnit efter låsningen

Vet inte vad ni tycker om det, men jag tycker det låter knäppt.[smile]

Liksom att bli låst i några dagar är knappt något straff, såvida man kanske inte är världens UM-beroende. Jag kan lätt ta en liten paus från UM i några dagar om jag skulle känna för det.


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

hur många varningar haru?!

Dold text: 6[blush]

Link:

Vet inte vad ni tycker om det, men jag tycker det låter knäppt.[smile]

Liksom att bli låst i några dagar är knappt något straff, såvida man kanske inte är världens UM-beroende. Jag kan lätt ta en liten paus från UM i några dagar om jag skulle känna för det.

Två veckor [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

6

ska komma ikapp dig [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Två veckor

Okej, det var ju längre. Men två veckor är egentligen inte heller så jättelänge, kanske om man är beroende. Man kan ju göra annat under dagarna liksom, man kan lägga ned mer energi på annat så som skolan exempelvis. Sen finns det fler sidor att hänga/kolla runt i.


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

ska komma ikapp dig [no-no]

Dold text: Säg inte så... då blir du låst[no-no]

Link:

Okej, det var ju längre. Men två veckor är egentligen inte heller så jättelänge, kanske om man är beroende. Man kan ju göra annat under dagarna liksom, man kan lägga ned mer energi på annat så som skolan exempelvis. Sen finns det fler sidor att hänga/kolla runt i.

[no-no] finns inget but um[no-no]


   
SvaraCitera