Aviseringar
Rensa alla

Var vill du att ett ungdomskulturhus ska ligga?


Ämnesstartare

Klorofyl:

Det märks så djävla väl att folk är ärkestockholmare när dom låter bli att skriva vilken stad/plats/whatev något gäller och tar för givet att folk ska fatta att det är sthlm. [tired]

Vilken stad förutom stockholm är det mer än 30 minuters promenad ände till ände?

"Vart vill ni ha huset, brevid macken eller brevid ikea?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag bryr mig inte, bara ni inte bygger skiten här.

wakajwaka:

Vilken stad förutom stockholm är det mer än 30 minuters promenad ände till ände?

Göteborg och Malmö till exempel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovsjö ute i Södertälje. Mer kultur än så blir det inte. Ha Ha Ha. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wakajwaka:

Vilken stad förutom stockholm är det mer än 30 minuters promenad ände till ände?

"Vart vill ni ha huset, brevid macken eller brevid ikea?

Jag gillar Stockholm.

Jag gnäller inte på Stockholm, jag gnäller på ärke-Stockholmare. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hixaren:

Helst ingenstans[n] Känns som att pengarna kunde användas bättre, typ på äldreomsorg, skola, eller sjukvård! Vi får hoppas att det aldrig blir verklighet[smile]

Sånna här saker kan nog ha en positiv effekt på både befolkningen och ekonomin. Har ungdomar något att göra så slår de inte sönder lika mycket saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det typ som bergsjön?


   
SvaraCitera

Hemma hos en fresh guzz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Göteborg och Malmö till exempel.

förorter till Köpenhamn, inte riktiga städer.

Klorofyl:

Jag gnäller inte på Stockholm, jag gnäller på ärke-Stockholmare. [party]

lite finare, lite drygare, hur kan man inte älska de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Högdalen. [sad]

Image


   
SvaraCitera
Jeay_L

wakajwaka:

Vilken stad förutom stockholm är det mer än 30 minuters promenad ände till ände?

Skellefteå t.o.m


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Skellefteå t.o.m

Men me norrländska standarder i tät bebyggelse är halva jävla sverige en stad.


   
SvaraCitera
Jeay_L

wakajwaka:

Men me norrländska standarder i tät bebyggelse är halva jävla sverige en stad.

Har du varit i skellefteå? Dold text: eller är du såndär liten 08:a som tror vi åker skoter året runt, har renar som husdjur och isbjörnar på gatorna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

: eller är du såndär liten 08:a som tror vi åker skoter året runt, har renar som husdjur och isbjörnar på gatorna?

Som om ni inte gör de


   
SvaraCitera
Jeay_L

wakajwaka:

Som om ni inte gör de

Jag har inte kört skoter på ett antal år, senast så krockade jag och körde fast så nej, åker buss till skolan..

Har 4 katter och 1 hund, ingen ren! Däremot känner jag en som är lapp vars familj har renar, men han bor ca 20 mil härifrån!

Isbjörnar har vi inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Jag har inte kört skoter på ett antal år, senast så krockade jag och körde fast så nej, åker buss till skolan..

Har 4 katter och 1 hund, ingen ren! Däremot känner jag en som är lapp vars familj har renar, men han bor ca 20 mil härifrån!

Ahahahhaha

Var det meningen att du skulle spricka hål på mina fördomar eller förstärka dem?


   
SvaraCitera