Aviseringar
Rensa alla

Var vill ni att eran kille ska komma?


Ämnesstartare

Ibland när jag har sex eller oralsex med min kille brukar vi sluta precis innan han ska komma, så att han kan få komma på mitt ansikte (jag blundar). Några av mina tjejkompisar som jag diskuterat detta med säger att de tycker det är motbjudande att låta killen komma på ansiktet. Jag hade inte låtit honom på ansiktet om han inte varit min pojkvän, men eftersom vi varit tillsammans i flera månader så tycker jag inte det är något som är konstigt eller fel med det, eftersom han vill det så gärna. Vad tycker ni? Som jag förstått det så tycker väldigt många killar det är upphetsande att få komma på tjejens ansikte. Skulle ni ha några problem om er pojkvän vill komma på erat ansikte.


   
Citera

Örat.


   
SvaraCitera

Jag "kommer" och går som jag vill!


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera
Shnyps

linda_h1990:

Som jag förstått det så tycker väldigt många killar det är upphetsande att få komma på tjejens ansikte.

Gäller främst killar som gillar förnedrings-sex.

Källa: http://www.rfsl.se/


   
SvaraCitera

linda_h1990:

(jag blundar)

Vilken tur!

Och sicken jävla fråga. Om han gillar att komma dig i ansiktet är det väl klart som akvavit att han ska få göra det. Att komma och säga att det är motbjudande är bara barnsligt. Hur skulle ni känna er om er kille började tjuta om att det är äckligt när ni saftar ned honom när han slickar er?


   
SvaraCitera

linda_h1990:

Vad tycker ni?

jo, det brukar vara ganska vanligt att killar vill komma i ansiktet och jag har inget emot det direkt.. tycker det är rätt porrigt faktiskt.. [blush]
brukar typ alltid bli så att han kommer i mitt ansikte, iaf när jag suger av honom..


   
SvaraCitera

Det är skitosexigt att komma i mitt ansikte för jag börjar bara asgarva.

gewehr:

Om han gillar att komma dig i ansiktet är det väl klart som akvavit att han ska få göra det.

Det var ju otroligt vad dumma folk är i dag då. Vad fan menar du med det?


   
SvaraCitera

Shnyps:

Gäller främst killar som gillar förnedrings-sex.

Finns det någon annan sorts sex?


   
SvaraCitera

Det är väl inget fel med det.
Dock har jag svårt att tänka mig hur jag själv skulle lyckas hålla mig allvarlig om han nu skulle göra det. Det blir ju... Kladdigt och så. Hade nog ramlat ihop en hög och asgarvat. [zzz]


   
SvaraCitera

linda_h1990:

Som jag förstått det så tycker väldigt många killar det är upphetsande att få komma på tjejens ansikte

det är väldigt upphetsande [love]

Unexpected:

börjar bara asgarva.

det gör inget, bara sött[smile]


   
SvaraCitera

vill helst att han ska komma i sitt eget ansikte


   
SvaraCitera

PORRIGT SOM AS! GILLER'T!


   
SvaraCitera
Shnyps

Gryphon:

Finns det någon annan sorts sex?

Blöjsex?

gurkmeja:

brukar typ alltid bli så att han kommer i mitt ansikte, iaf när jag suger av honom..

Har du inte fått lära dig att svälja?


   
SvaraCitera

Lajnowh:

vill helst att han ska komma i sitt eget ansikte

Ah, så att han måste ha lite skills. Bra där. Raise the bar!


   
SvaraCitera