Aviseringar
Rensa alla

Vara död verkar som en lättnad


Ämnesstartare

Har inte tänkt att skriva hur långt som helst utan sammanfattar istället i stora drag.

Mitt liv är skit och jag orkar inte leva! Har ätstörningar, är deprimerad och äter medicin mot det, går till psykolog, har Asperger och ADD m.m. Jag skadar mig. Skär mig.
Har inget förtroende för mina föräldrar. Mamma har svikit mig och pappa säger dumma saker till mig.
Min mamma har haft cancer och i samband med det bytte jag skola. Trivdes aldrig och fick knappt några vänner. Mina klasskamrater är typ rädda för mig...de har frågat min bästa kompis om jag är psykiskt sjuk. Kommer aldrig återvända dit.
Min älskade farmor har cancer som aldrig kommer kunna botas helt.

Detta är inte allt, fråga ifall ni vill veta mer.

Jag behöver hjälp. Har ingen livslust. Vill dö. Snälla hjälp mig!


   
Citera

Kan nog inte säga mycket mer än att jag vet hur det är och att du när som helst du vill kan skicka ett pm om du vill prata av dig. Vet att livet är hårt, men jag hoppas att du kan finna något som får dig att må bra. Kram.Hjärta


   
SvaraCitera

Kan du inte försöka prata med en kurator på din skola kanske? Rullar ögonenGlad
Hon kanske kan hjälpa dig med det som har hänt. 


   
SvaraCitera

Eller han
Eller hen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:
Kan du inte försöka prata med en kurator på din skola kanske? Rullar ögonenGlad
Hon kanske kan hjälpa dig med det som har hänt. 

Har pratat med henne tidigare. Går inte ens till den skolan längre.

Pannkakssmöörgåsen:
Kan nog inte säga mycket mer än att jag vet hur det är och att du när som helst du vill kan skicka ett pm om du vill prata av dig. Vet att livet är hårt, men jag hoppas att du kan finna något som får dig att må bra. Kram.Hjärta

Tack <3


   
SvaraCitera

Pannkakssmöörgåsen:
Eller han
Eller hen

Hyfsat säker på att det har framgått att det är en tjej


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Hyfsat säker på att det har framgått att det är en tjej

Nej, hon går ju inte på den skolan längre? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pannkakssmöörgåsen:

Nej, hon går ju inte på den skolan längre? 

Jag är en tjej...


   
SvaraCitera

desperatellervad:

Jag är en tjej...

Det vet jag. Syftade på eventuell skolkurator


   
SvaraCitera

Tycker ej döden verkar alls, distansen är så kolossal men ändå inte. Vi kanske är döda nu, och när vi tror människan dör så föds den i en värld som makes sense. 


   
SvaraCitera

Pannkakssmöörgåsen:

Det vet jag. Syftade på eventuell skolkurator

Läste fel. mb


   
SvaraCitera

JAg har själv Asperger och ADD och att du har ätstörningar och ja, vissa problem det går ju alltid att fixa iaf ätstörningar men tyvärr finns det inget botemedel mot ADD och knappast något mot Asperger.
Det är inget fel att du är den du är och att man har vissa svårigheter, man kan bota ätstörningar och man kan jobba på sin sociala förmåga iom asperger. ADD ja det är ju bara att ha hörselkåpor vid behov även om det nu kan kännas pinsamt men det handlar om ens eget bästa när man väl ska plugga.

Jag tycker personligen att du borde börja gå till skolan igen och motarbeta din ätstörning, jag tror att ätstörning är som en slags tvångstanke att man tvingas att tro att det är dåligt att äta mat så man ska Aldrig lyssna till den rösten.
Att du inte har förtroende för dina föräldrar ja det får du prata med dem om, det är det enda sättet som du kan lösa det på beroende på hur dina föräldrar är.

Jättetråkigt att höra att din älskade farmor har cancer och tråkigt att din mamma har svikit dig och att hon också har fått cancer och fy till din pappa som säger dumma saker till dig.
Lyssna inte på honom, han är inte bättre än en liten shit.

Jag hoppas att det blir bättre för dig! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pannkakssmöörgåsen:

Det vet jag. Syftade på eventuell skolkurator

Aha! 😛 oj haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
JAg har själv Asperger och ADD och att du har ätstörningar och ja, vissa problem det går ju alltid att fixa iaf ätstörningar men tyvärr finns det inget botemedel mot ADD och knappast något mot Asperger.
Det är inget fel att du är den du är och att man har vissa svårigheter, man kan bota ätstörningar och man kan jobba på sin sociala förmåga iom asperger. ADD ja det är ju bara att ha hörselkåpor vid behov även om det nu kan kännas pinsamt men det handlar om ens eget bästa när man väl ska plugga.

Jag tycker personligen att du borde börja gå till skolan igen och motarbeta din ätstörning, jag tror att ätstörning är som en slags tvångstanke att man tvingas att tro att det är dåligt att äta mat så man ska Aldrig lyssna till den rösten.
Att du inte har förtroende för dina föräldrar ja det får du prata med dem om, det är det enda sättet som du kan lösa det på beroende på hur dina föräldrar är.

Jättetråkigt att höra att din älskade farmor har cancer och tråkigt att din mamma har svikit dig och att hon också har fått cancer och fy till din pappa som säger dumma saker till dig.
Lyssna inte på honom, han är inte bättre än en liten shit.

Jag hoppas att det blir bättre för dig! Hjärta

Tack <3 Finns ju medicin mot ADD, äter det ;P Men faktiskt så skiter jag fullständigt i vad andra tycker om mig 🙂 Jag går på ngt ställe ist för skolan så jag arbetar fortfarande med tråkämnen!


   
SvaraCitera

desperatellervad:

Tack <3 Finns ju medicin mot ADD, äter det ;P Men faktiskt så skiter jag fullständigt i vad andra tycker om mig 🙂 Jag går på ngt ställe ist för skolan så jag arbetar fortfarande med tråkämnen!

Ah, jag har tänkt att ta mot OCD, ADDn tycker jag att det inte är så stort problem dock så kan jag hantera min OCD bra så den är egentligen inte någon fara med.
Det är bra! Dock så kanske man bör lyssna på dem goda rösterna och utvecklas Blink
Ah, det är bra det! JA skolan är kanske inte det roligaste. Går du i gymnasiet eller i grundskolan?


   
SvaraCitera