Aviseringar
Rensa alla

Vara gravid fast man fått lite mens?


Ämnesstartare

Hej..
Jag har ett litet problem, min mens är försenad i 12-13 dagar och jag har inte ens tänkt på att jag kan vara gravid.. jag tänkte mer " den kommer nog snart ".
Men för 2 veckor sen så åkte jag till min pojkvän och så började jag känna mig åksjuk och mådde inte alls bra, och nu har jag haft jätte ont i huvudet, mår illa lite då och då, äter mer än vanligt, väldigt ömma bröst har aldrig haft så ont innan, känns som som jag har gått upp lite i vikt, jag är väldigt trött hela tiden fast jag sover hur bra som helst på nätterna, blir ledsen för ingenting börjar bara gråta, haft lite smått mensvärk.
Idag ska jag åka till UM med min pojkvän och ta ett test, men i morse när jag vaknade så hade jag en liten blödning och så hade jag lite mensvärk.
Så min fråga till er är kan man vara gravid fast man får lite mens? Jag har frågat min bästa kompis syster om det men jag vill ändå ha mer svar.

Hade varit jätte snällt om jag hade fått lite mer svar..

// Kram Zara


   
Citera
Ämnesetiketter
time
 time

Zariisen:

Så min fråga till er är kan man vara gravid fast man får lite mens?

Ja, du KAN vara gravid. Gravida kan få småblödningar och känna av just PMS-liknande symptom och smärtor. Annars så kan det ju vara så att det faktiskt är din mens som är på väg, men i och med att du oroar dig så skjuts den upp. Ta testet du och är det negativt så är det bara att slappna av för då kommer den inom kort 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okey, tack det är bra att veta.. har jätte värk just nu.. Men jag tycker det är konstigt att jag känner sånna syntomer som min hade, det med åksjuk m.m har aldrig känt sånt förut. :S


   
SvaraCitera

Sluta snuska så slipper du oroa dej för att vara gravid eller inte[shake]


   
SvaraCitera

Zariisen:

Hej

Här finns en tråd för dig: http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=284182


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå snuska ... -.- detta är en seriös fråga.. och kan du inte svara på den så skriv inte alls.. hatar personer som är studdiga..


   
SvaraCitera