Aviseringar
Rensa alla

våra liv är förutbestämda och vi köper d


Lounge
Ämnesstartare

f*cking f*ck


   
Citera

Okej är det så?


   
SvaraCitera

Förklara duu!


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

hatar alla som bestämmer över en bara för dom är mer korkade...


   
SvaraCitera

ja


   
SvaraCitera

nejdå


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

away from um:

Förklara duu!

alla går i lågstadie, högstadie, gymnasium (d flesta, normen) och många läser på universitet, största delen som läser på universitet är i samma ålder förutom en och en annan som sticker ut. normen förutom att läsa på universitetet är att jobba. sedan skaffa barn, helst innan man fyller 32. osvosv.

d flesta följer denna linje utan att reflektera över det. och om man gör annorlunda upplever folk 1 som 1 avstickare och det vill man helst inte känna sig som. helst inte.

och om man har varit laglydig fram tills man är 25 (i sin helhet) så rånar man förmodligen inte en bank. det gör dem som var avstickare redan i yngre år. du gör det bara inte för du har kommit in på den gemene banan som du köper utan att direkt reflektera. du har fått det normativa inpräntat hela livet. samtidigt känner du ofta att livet är "ok" men "tråkigt".


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

var kort och koncist det där


   
SvaraCitera

Lounge:

banan

byt bana då?


   
SvaraCitera
KSENIA

ÄR VÄL PGA TRYGGHET1 DET GER


   
SvaraCitera

just dörfär jag knarkar och super och ska dö innan ja blir 37


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Vedergällningen:

byt bana då?

MEN HUR LÄTT ÄR DET???????? TÄNK LITE

Maxwinner:

just dörfär jag knarkar och super och ska dö innan ja blir 37

borde också


   
SvaraCitera

Lounge:

MEN HUR LÄTT ÄR DET???????? TÄNK LITEborde också

fast du kommer antagligen vara lika snygg o trevlig o fin o fantastisk i 40 år till, ej jag, vill inte att någon har mig som förebild


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Maxwinner:

fast du kommer antagligen vara lika snygg o trevlig o fin o fantastisk i 40 år till, ej jag, vill inte att någon har mig som förebild


   
SvaraCitera