Aviseringar
Rensa alla

vara nån man inte är


Ämnesstartare

hej! jag går i en bra klass med många schysta personer..men alla är snälla mot varandra på ett ytligt sätt..alla snackar skit om alla egentligen..vi spelar bara inför varandra

min bästa kompis som jag alltid är med gör sig till jämt inför "tjejgänget" liksom hon ska försöka va så rolig hela tiden, skratta och tönta sig...när hon är med mej är hon en helt annan person.

jag orkar inte hålla på å gö mej till så jag håller mig undan för jag gillar inte att vara falsk...så alla gillar henne bättre och det stör mig, för jag tycker att det är viktigt att vara sig själv, men jag påverkas ju mkt av min bästis.

Så på sissta tiden har jag också flummat och skrattat även fall ja inte tycker vissa saker e roliga och jag blev mer omtyckt, de liksom började va med mej mer och blev mer intresserade...

men det känns liksom helt fel...för det är inte mej dom får lära känna utan en person jag försöker vara....vad tycker ni om d här...? ska ja forsätta å va gla o positiv å larva mej inför dom för att bli omtyckt? eller ska jag vara utanför och vara mig själv?? [shake]


   
Citera
Ämnesstartare

Du ska sluta larva dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kamp:

Du ska sluta larva dig.

Bra tips [y]

annars tycker jag att du ska gör det som får dig att må bäst... om du mår bäst när du är ensam så var ensam, men det kanske inte är så kul i längden. om du är positiv o så så kanske du kan blanda mkt av ditt riktiga jag in i din positiva "roll", så får du både umgänge och behöver inte vara helt falsk... kanske...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

annars tycker jag att du ska gör det som får dig att må bäst... om du mår bäst när du är ensam så var ensam, men det kanske inte är så kul i längden.

hellre ensam än spela falsk

Ending Jon:

behöver inte vara helt falsk

hon ska la inte vara nå falsk över huvudtaget, inte ens lite grann


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kamp:

hellre ensam än spela falsk

Precis!

Kamp:

hon ska la inte vara nå falsk över huvudtaget, inte ens lite grann

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är en stark individ som står för den du är och ser igenom hycklandet, beundransvärt. Om bara alla idioter på skolorna kunde göra likadant.

Vad du måste göra nu är att ge fan i dom som verkar mest blåsta och skaffa dig lite ordentliga vänner som du kan lita på [bigcheers]


   
SvaraCitera

Babbel.


   
SvaraCitera

öh. kramas?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berglund:

Babbel.

Berglund:

Babbel.

Vadå babbel? Du kan inte säga något snällt, eller ? [mad] (Eller var det snällt? Jag vet faktiskt inte. Hmm)

tjockboll:

öh. kramas?

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

på å gö mej till

vadå gö? haha [bigsmile]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Vadå babbel? Du kan inte säga något snällt, eller ? [mad] (Eller var det snällt? Jag vet faktiskt inte. Hmm)

Det var snällt! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berglund:

Det var snällt! [surprised]

Aa, det var lite så jag tänkte, men var inte helt säker [no-no]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Aa, det var lite så jag tänkte, men var inte helt säker [no-no]

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berglund:

[n]

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du är dig själv, drar ur dig ur klassen och har roligt
på RIKTIGT så kommer alla inse att det är roligare o vara
med folk som man kan ha roligt med påriktigt och då kommer
dem alla sluta fejka.


   
SvaraCitera