Aviseringar
Rensa alla

Vara sig själv


Ämnesstartare

Känner ni att ni kan vara er själva? Med vem/vilka?

Jag kan bara vara mig själv när jag är ensam.


   
Citera
Ämnesstartare

har inget själv. bara låssas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

har inget själv. bara låssas.

men det är ju inte bra..[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

men det är ju inte bra..[sad]

inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan aldrig vara mig själv. Jag är alltid en snygg, stor, stark, sexig, vältränad, välutrustad, ödmjuk och omtänksam man med iq på över 150[sad]
eller nej vad dum jag är, det betyder ju att jag är mig själv[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man är ju allti sej själv, olika personer framkallar olika sidor bara [blush]


   
SvaraCitera

jag kan vara mig själv med dom jag gillar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

iq på över 150

kebu12:

dum jag är

[wink]


   
SvaraCitera

Antar att du menar när man kan vara mest till freds eller känna sig mest bekväm med sig själv.
Det kan jag bara när jag är ensam. Och ibland med min partner, fast inte alltid. Mer sällan med andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

inte?

eh..nej

Tickstart:

Man är ju allti sej själv, olika personer framkallar olika sidor bara

Så kanske det är för dig, men inte för mig. Jag kan nästan aldrig vara mig själv. Visst, på sätt och vis är jag mig själv, men samtidigt inte..jag känner hela tiden att det eentligen inte är jag.

vetinte1999:

jag kan vara mig själv med dom jag gillar

bra de =)

Miceparade:

Antar att du menar när man kan vara mest till freds eller känna sig mest bekväm med sig själv.

ja

Miceparade:

Det kan jag bara när jag är ensam. Och ibland med min partner, fast inte alltid.

bra iaf att du kan vara det med din partner. ibland 🙂

På vilket sätt är du dig själv när du är ensam? Jag menar, vad är det du gör då som du inte kan göra med andra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

[wink]

jag är så smart så jag förstår vad du menar, du försöker säga att du tänder på män som mig som har iq på över 150 och som kan vara dumma ibland[wink]


   
SvaraCitera

Barfota:

Jag menar, vad är det du gör då som du inte kan göra med andra?

För mig handlar det nog inte om vad jag gör specifikt, utan mer vad jag känner. Jag brukar inte göra särskilt mycket när jag är ensam, men jag brukar oftare känna mig mer nöjd, glad och full av energi att spendera på vad jag nu kan tänkas hitta på.
Ju mer jag däremot umgås med folk eller delar utrymme med andra ju tröttare blir jag, och för det mesta mindre nöjd och glad, även om det förvisso tar ett tag innan det börjar påverka mig negativt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

För mig handlar det nog inte om vad jag gör specifikt, utan mer vad jag känner.

Okej. Så är det för mig också.
När jag är med andra känner jag alltid att jag måste vara dem till lags. Jag antar att det är sån jag har blivit, men ja. Det är ändå inte jag..


   
SvaraCitera

När jag har roligt så brukar jag kunna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar titeln [love]


   
SvaraCitera