Aviseringar
Rensa alla

Våran Mumsmåns vann hela skiten!


Ämnesstartare

lol att någon ens ser på skiten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade ingen aning om att det pågick ens

se hur red pill jag är! Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anigif_original-grid-image-9614-14298813
det var denna fist bump som tog hem det. det fanns inte så mycket konkurrens. esc varar i hundra år. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måns är provocerande glad hela tiden och inte mums obs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply: glad hela tiden

Dock sjukt nervös = charmigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vackervedder:

Dock sjukt nervös = charmigt

han är väl inte nervös

generad/uppfylld/rörd kanske men


   
SvaraCitera

Hade varit kul om Italien vunnit då de inte varit med i eurovisionen så länge


   
SvaraCitera

Tycker ändå att låten är relativt bra, och så är han ju som redan nämnt ganska mums.

Bästa låten var nog Belgiens, gillade framträdandet också. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thl*kt N.:

han är väl inte nervös

generad/uppfylld/rörd kanske men

Ok. Jag och mina kompisar upplevde honom som nervös när han knappt visste vad han skulle säga när de pratade med honom i Green Room. Plus att han var skakig på rösten i början av låten (inte i slutet när han vunnit) och sjöng ganska falskt innan han kommit igång. Jag tycker han annars brukar vara väldigt stabil av sig 🙂
Men du behöver så klart inte hålla med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag såg slutet och tyckte det var fint när Måns kramade skäggtjejen. 


   
SvaraCitera
mynona

Jag såg inte hela tävlingen, så har säkert missat en del låtar jag annars kunde ha gillat. Av de jag såg gillade jag Ryssland, Grekland, Spania och Italien. Serbien var också fin. Belgien var intressant, fast tror man gillar den bättre när man inte är nykter.

Jag gillar dock Sveriges låt oavsett och orelaterat. Jag hade gärna sett att Italien vann av de topp tre, det är intressant med värdskapet i ett mer ovanligt land. Ser inget fel i patriotism i det här sammanhanget dock, man ska få utlopp för alla känslor när man får möjlighet, gärna på ett ofarligt sätt. Det här gav förevändning för att känna lite spänning

Att Sverige vann var enligt min smak i sin ordning låtmässigt, men hade varit roligare om värdskapet hölls i något mer ovanligt land. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sedan när börja han bli kallad mumsmåns...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han vann ju knappast för att han hade den bästa låten utan för att folk inte ville att Ryssland skulle vinna pga deras homolagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skippade för övrigt det i år. Det enda bra bidraget (Finland) kom inte ens vidare från kvalet så nu bestod tävlingen i princip bara av en massa ballader.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kräktes över allt vurmande för Conchita också.


   
SvaraCitera