Aviseringar
Rensa alla

Vårdagjämning / Nouruz [party]


Ämnesstartare

Biologen:

På riktigt?

jepp [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manul:

Hmm. Ursäkt till att frossa persisk mat kanske[crazy]

Ja [love]
Har du någon favoriträtt? [blush]

Luther Blissett:

jepp [cool]

Najs. Så du har kommit över rädslan för det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Så du har kommit över rädslan för det?

Ja, är stabil nog numera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther Blissett:

Ja, är stabil nog numera

Fan, vad fett! Blir glad för din skull (och inte bara för att du nu kan ta psykedelia). [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill f.ö. ta syra med dig någon Jungman, tror att det kan vara givande för oss båda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låta skära bort mina halsmandlar. Kan bara hoppas att de offras till lämplig gudom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Fan, vad fett! Blir glad för din skull (och inte bara för att du nu kan ta psykedelia). [party]

Tack [smile]
Planerar även ett försök att nå moksa med LSD+röka+Salvia+N2O, känns som om det borde vara receptet på att förenas med världssjälen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Vill f.ö. ta syra med dig någon Jungman, tror att det kan vara givande för oss båda.

Vore säkert trevligt, har aldrig trippat med andra [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther Blissett:

Planerar även ett försök att nå moksa med LSD+röka+Salvia+N2O, känns som om det borde vara receptet på att förenas med världssjälen

Ja, låter som en häftig kombo.

Luther Blissett:

Vore säkert trevligt, har aldrig trippat med andra [blush]

Det brukar vara fint, bara man vet var man har varandra innan (och kan acceptera att man behöver vara introvert då och då under trippen).

Vi skulle kunna pröva kombon LSD + DMT (eller 5-MeO-DMT). Då kan vi snacka om att förenas med världssjälen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Vi skulle kunna pröva kombon LSD + DMT (eller 5-MeO-DMT). Då kan vi snacka om att förenas med världssjälen.

Aldrig provat dmt, men låter rätt kraftfullt av de beskrivningar jag läst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther Blissett:

Aldrig provat dmt, men låter rätt kraftfullt av de beskrivningar jag läst

Ja, onekligen kraftfullt. Kontakt med kosmos, aliens och framförallt sig själv.

Det är och fantastiskt att ta så att syran kickar in lagom till att DMT-trippen fasar ur. Sällan man får så fina trippar.
Det kräver dock att man är förbered (vilket inte brukar vara så svårt).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Det är och fantastiskt att ta så att syran kickar in lagom till att DMT-trippen fasar ur. Sällan man får så fina trippar.

Låter nice
Somnade i någon timma precis efter att jag tog lapp senast, var lite udda drömstadium och man vaknar överglatt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther Blissett:

Somnade i någon timma precis efter att jag tog lapp senast, var lite udda drömstadium och man vaknar överglatt

Har aldrig sovit på psykedlia, blir alltid så pigg. Men kan tänka mig uppvaknandet - dagen efter brukar vara väldigt fin och det blir nog än starkare om man just sov igenom det under natten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Har aldrig sovit på psykedlia, blir alltid så pigg.

Är nog rätt svårt att somna under påverkan, lyckades time:a in att somna innan det börjat verka [cool]

Kommer definitivt försöka göra om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Ja
Har du någon favoriträtt?

Ghorme Sabzi är najs. Den enda persiska restaurangen jag vet om här är dock enkelt shish-kebab-hak (om än stadens bästa sådana) så lär nog bli Barg eller Kobideh ifall det blir något[blush]


   
SvaraCitera