Aviseringar
Rensa alla

Vardagliga blödningar


Ämnesstartare

Hej, jag har under ca en månads tid haft blödningar varje dag. De har inte vart mycket men ändå så det blir ett stort rött märke i trosorna varje dag. Jag går på p-piller och gjort der i ett år nu ungefär, jag förstår inte riktigt varför jag får blödningar och undrar nu om det är någon som har något svar eller alternativ. 
Som sagt:
Mens varje dag, haft en månad så, haft sex ca en gång i vecka,  äter p-piller..
seriösa svar uppskattas, tack 


   
Citera

Ser inte ut som att så många har något svar på ditt problem... 


   
SvaraCitera

Även om du ätit samma piller i ett år kan kroppen till slut reagera annorlunda på dom och orsaka mellanblödningar eller andra biverkningar du inte märkt tidigare. Du kan ju kontakta ungdomsmottagning/barnmorska för att diskutera saken, alternativt vänta och se om det går över (hade nog personligen gjort det förstnämnda om det redan gått en månad med blödningar).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:
Ser inte ut som att så många har något svar på ditt problem... 

Ja märker de..:/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tigerdrottningen:
Även om du ätit samma piller i ett år kan kroppen till slut reagera annorlunda på dom och orsaka mellanblödningar eller andra biverkningar du inte märkt tidigare. Du kan ju kontakta ungdomsmottagning/barnmorska för att diskutera saken, alternativt vänta och se om det går över (hade nog personligen gjort det förstnämnda om det redan gått en månad med blödningar).

Jag har en tid hos en gynekolog som ska få undersöka saker, had fått medicin som ska minska blödningarna.. Tack ändå:)


   
SvaraCitera