Aviseringar
Rensa alla

VardagsProblem - Tråden


Ämnesstartare

Har du någon diagnos? Socialfobi? Tourettes? Tvångssyndrom? ADHD? AspergerSyndrom?  

Det kan vara skönt att skriva om vardagliga problem rörande dessa ibland har jag märkt Tumme upp

I denna Tråd kan vi helt enkelt skriva ner Everyday problems som vi stöter på! Spelar ingen roll vad du har för diagnos eller om du är vanlig.  Vardagliga problem tråden Tumme upp

Jag har tex AspergerSyndrom. Jag måste ha kontroll över allt som rör sig. Så när jag är i skolan eller på affären så kollar jag runt överallt runt min axel varannan sekund så jag vet vart alla står och ser ut som ett jävla miffoTumme upp


   
Citera
Ämnesstartare

Bra tråd, men jag känner mig inte redo än. Jag låter ordet till nåt annat. Hehe, nån annan, menar jag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lämnar kanske också e mer korrekt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett problem, mitt här också Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har lite drag av add vilket gör det rätt svårt att koncentrera sig ibland men det funkar. Väl. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett rätt litet problem i jämförelse lix


   
SvaraCitera

Depression, borderline, schizofreni ( stavningen suger men jaja ) , anorexi, bulimi, lätt autism, synskadad, personlighetsklyvning

depressionen gör att jag i princip aldrig vill leva, och att kag alltid är nere. borderline gör så att jag ofta känner mig tom och är rädd för att bli lämnad. Schizofrenin gör att jag både ser och hör hallucinationer och att jag är extremt paranoid, anorexin gör att jag tycker att det i princip är omöjligt att äta förutom när jag får en släng av mina bulimiska tendenser som gör att jag hetsäter och spyr sen. Båda dom har förstört min kropp väldigt mycket. Den lätta autismen gör att jag måste ha rutiner varje dag och kontroll på allt m.m. synskadan är nästan självklar. Personlighetsklyvningen gör att jag har en personlighet som är snäll, omtänksam och som vill att alla ska vara glada och en annan som vill bränna alla på bål och massa knäppa saker.


   
SvaraCitera

Jag har add som gör så att jag har svårare att koncentrera mig men det har blivit bättre och bättre!


   
SvaraCitera

Littlefinger:
Har du någon diagnos? Socialfobi? Tourettes? Tvångssyndrom? ADHD? AspergerSyndrom?  

Det kan vara skönt att skriva om vardagliga problem rörande dessa ibland har jag märkt Tumme upp

I denna Tråd kan vi helt enkelt skriva ner Everyday problems som vi stöter på! Spelar ingen roll vad du har för diagnos eller om du är vanlig.  Vardagliga problem tråden Tumme upp

Jag har tex AspergerSyndrom. Jag måste ha kontroll över allt som rör sig. Så när jag är i skolan eller på affären så kollar jag runt överallt runt min axel varannan sekund så jag vet vart alla står och ser ut som ett jävla miffoTumme upp

Äntligen har jag fått veta vad asperger syndrom är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är dum i huvudet, ibland


   
SvaraCitera

JagHarProblem:

Äntligen har jag fått veta vad asperger syndrom är!

Alla Aspergare är inte så, jag är inte sådan. Det är inte bra att tro att alla är på ett sätt för att en är så.
Jag har själv AS och jag är inte alls sådan, vissa är som FingerPrints andra inte men det är helt från person till person och det är få som är som FingerPrints så hen är speciell Glad


   
SvaraCitera

Jag har AS och jag har ADD så det är svårt att koncentrera sig i klassen och det har blivit stökigare det hör året för att en ny klasskamrat har börjat hos oss och han är kompis med en annan och de bor typ bredvid varandra.
De brukar tramsa och det känns som att det inte är någon ide att säga till Ledsen

Och så är man singel och känner sig ensam. Gråter

Sen så har jag inte så mänga vänner och bara en vän som jag känner mig säker med!

Nu är jag i en deppig period och det blev värre när jag hörde en låt som jag fick höra som jag blev trakasserad med i grundskolan som var med i en bögpfilm.
Jag kan inte glömma det för att jag har tvångstankar så det är sjukt jobbigt, jag ska försöka få mina föräldrar att hjälpa mig så att jag får någon medicin mot tvångstankar.

Jag hade en psykolog förut som jag tyckte om som jag ska försöka ta kontakt med. Problemet nu är att jag inte har någon lust att göra någonting och jag vill inte gå hem sedan när det är mörkt :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tumblr_na0gjmjvar1qlujf1o1_250.giftumblr_na0gjmjvar1qlujf1o2_250.gif
tumblr_na96djuya71t90ulfo1_250.giftumblr_na96djuya71t90ulfo2_250.giftumblr_na96djuya71t90ulfo4_250.giftumblr_na96djuya71t90ulfo3_250.gif


   
SvaraCitera