Aviseringar
Rensa alla

Vårdcentralen värdelös


Ämnesstartare

Ringer för att jag behöver träffa en läkare och får TELEFONTID fredag nästa vecka.


   
Citera
Ämnesstartare

Har du inte råd med privatläkare WT-mattis [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Ringer för att jag behöver träffa en läkare och får TELEFONTID fredag nästa vecka.

[love]Sverige asså..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

Har du inte råd med privatläkare WT-mattis

Ingen aning om vad det kostar? Dessutom har jag en särskild läkare på vårdcentralen jag har kontakt med om mina hälsoproblem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han hade kanske inte tid förrän då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Han hade kanske inte tid förrän då.

Känns bara som att det alltid är de dryga sjuksköterskorna i telefonen som nedvärderar ens problem och ger en en tid så långt bort som möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Känns bara som att det alltid är de dryga sjuksköterskorna i telefonen som nedvärderar ens problem och ger en en tid så långt bort som möjligt.

Det är det de får betalt för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm...kan det inte funka bättre att gå dit med en bok och sätta sig att vänta? Så har iaf jag gjort...visst, det kan ta några timmar, men man får mycket pluggat/läst under tiden. 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ökänd:

Hmm...kan det inte funka bättre att gå dit med en bok och sätta sig att vänta? Så har iaf jag gjort...visst, det kan ta några timmar, men man får mycket pluggat/läst under tiden. 😉

och bli hostad och spydd på i väntrummet..[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I somras skadade knäet.

Jag ringde till en vårdcentral som hade en telefonsvarare som sade att de hade sommarsträngt och refererarade till en annan hälsoscentral.

Jag ringde den andra vårdcentralen, den hade en telefonsvarare som sade att de hade sommarstängt och refererade till den första vårdcentralen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

och bli hostad och spydd på i väntrummet..

Lite bacillskräck har vi? [wink] Men det är väl sant, med alla föräldrar som förtvivlat släpar sina vinterkräksjuka ungar till VC (vilket jag egentligen kan förstå ur ett föräldraperspektiv, men icke desto mindre). Jag skulle dock ta risken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ökänd:

Lite bacillskräck har vi? Men det är väl sant, med alla föräldrar som förtvivlat släpar sina vinterkräksjuka ungar till VC (vilket jag egentligen kan förstå ur ett föräldraperspektiv, men icke desto mindre). Jag skulle dock ta risken.

bara på VC har jag bacillskräck, vill inte behöva gå dit igen liksom[wink]


   
SvaraCitera