Aviseringar
Rensa alla

Våren vart är du?


Petra
Ämnesstartare

Den var ju här imorse och hälsade på igen, sen nyligen så passerade det en snöstorm och jag såg två ungar från Östra Real komma ridandes på isbjörnar. Jag har fått nog, ge mig sol och vår NU! Kan vi ha någon form av demonstration? 😉 

Nej men ärligt, våren är den bästa årstiden enligt mig. Jag blommar ut som den lilla blomman jag är helt enkelt. 

Någon som har grillat än? Vad är det bästa med våren enligt er? =)


   
Citera

Det bästa med våren är att man slipper den förbannade kylan och depressiva stämningen


   
SvaraCitera

ingen snö här! <3 

inte varmt heller 🙁 

jag menar, ska d va snö så ska d va -10 grader också. 

ska d va vår/sommar så ska d va 25 grader. 

jävla skitland. 


   
SvaraCitera

helt vitt här, vill gå ut med eldkastare och smälta bort allt


   
SvaraCitera

Här har det snöat till och ifrån hela dagen. Rejält har det snöat, dessutom.


   
SvaraCitera

en av de bästa grejerna med våren är att den är början på parkhängsäsongen Hjärta


   
SvaraCitera
reben

förra veckan hade jag min sommarjacka ?? nu vinterjacka ?? wtf ??

hatar våren 🙂 just pga sånt 🙂


   
SvaraCitera

blåser som fan


   
SvaraCitera

Snöade på förmiddagen men har smält lite nu ingen snö på trädtopparna men marken är vit.


   
SvaraCitera

Nu är det iallafall sol här. Men kommer väl säkert en snöstorm lagom till lunch igen.. 


   
SvaraCitera
tbfhno

Precis, för bara nån vecka sedan så gick man med tunna kläder och solglasögon.

P

Ska bli lite varmare till helgen iaf..

Det bästa med våren är när man märker hur mycket gladare alla blir, och den härligaste känslan är på valborg då det redan börjat komma gröna blad och man vet att man har sommaren framför sig! (;


   
SvaraCitera

d regnar och skogen börjar bli grön, gillar regn 


   
SvaraCitera

Om man skottar bort all snö och står med en värmelampa på trädgården så får man  en egen privat vår. Jag försökte i 10 minuter och gav sen upp iof, men tycker fortfarande att det är en jättebra idé.


   
SvaraCitera

Petra:
Den var ju här imorse och hälsade på igen, sen nyligen så passerade det en snöstorm och jag såg två ungar från Östra Real komma ridandes på isbjörnar. Jag har fått nog, ge mig sol och vår NU! Kan vi ha någon form av demonstration? 😉 

Nej men ärligt, våren är den bästa årstiden enligt mig. Jag blommar ut som den lilla blomman jag är helt enkelt. 

Någon som har grillat än? Vad är det bästa med våren enligt er? =)

Nu idag är den ju här med besked! Och några galna vindar men jäkligt skönt ute nu tycker jag. Det bästa med våren är just grillningen och att kunna äta och dricka utomhus. Sen att klä på sig mindre kläder, halleluja! Idag så ska jag testa Morbergs öl ute i solen, kanske tillomed grillar vem vet. Blommor är kul! 
SKÅL! 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

i västerled skiner solen och värmen är perfekt uppskruvad till nio grader.


   
SvaraCitera