Aviseringar
Rensa alla

VARFÖR?


Ämnesstartare

Jag har ett dilemma!

Jag uppträder en del i skåne, När jag gör det så brukar jag sova över hos en kille som håller på med samma "genre" som jag. Vi är bra kompisar och så.

För en vecka sedan då jag skulle sova där så kysste han mig, jag har tyckt att han var söt och vi har flörtat lite och så.
Vi pussades i princip hela natten, och sen så skulle jag åka hem dagen därpå. Det var lite konstig stämning, men jag tog ingen större notis om det.

Men nu när vi pratar om det så säger han att han inte har några känslor alls för mig och att det inte var någonting för honom! Jag förstår det inte, vi pratade ju hela natten och gosade, och jag vet att han inte kysst någon innan så han är ingen "player". Han är 2 år äldre än jag.

Hjälp?


   
Citera
Ämnesetiketter

störd snubbe


   
SvaraCitera
Hando

Han har säkert AIDS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ville väl bara pussas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men shit, get to the problem? [tard]


   
SvaraCitera

Haha konstigt.. Move on säger jag!


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera

Kanske för ni inte bor nära varandra ? vem fan orkar långdistans


   
SvaraCitera

Tror inte han vill förstöra eran vänskap eller ha långdistans eller något dylikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har nog varit den killen, när jag gjorde så mot en tjej så var det för att jag var rädd för att jag skulle såra henne mer om jag fortsatte hålla på med henne. Så jag sa ifrån på ett rätt taskigt sätt, just för att hon lättare skulle glömma mig. Öh...jag vet inte om det där hjälpte dig ett skit, men jag tror det är bäst att gå vidare, det skadar väll iofs inte att fråga honom varför han beter sig som han gör, men förvänta dig inget vettigt svar =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske tyckte du var dålig?


   
SvaraCitera

nellyronnstam:

Han kanske tyckte du var dålig?

[y]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera