Aviseringar
Rensa alla

Varför?


Ämnesstartare

Igår vid 22.00 besökte en användare som kallar sig själv "Salladhuvudet" min sida.
Motivet till detta är ännu okänt, men det pågår just nu en förundersökning för att se vad det var flickan egentligen ville.
En anonym källa tror att det kan vara för att hon ville se bilder på mig. Bilder som tyvärr inte finns på sidan, bilder som finns endast i en hemligstämplad mapp i min hårddisk.

Om du vet något om händelsen eller om du befann dig vid platsen igår kväll vill jag gärna att du hör av dig till GÄS TBO K!
Alla samtal är betydelsefulla.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Jaha.

du borde bry dig.. vilka fördelar finns det på landet? gentemot nackdelarna? flytta 😛


   
SvaraCitera

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

du borde bry dig.. vilka fördelar finns det på landet? gentemot nackdelarna? flytta 😛

jag vet inte, bor ej på landet.
men kan tänka mig att fördelarna är att det inte är mycket folk och det är lugnt. har ej råd att flytta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

jag vet inte, bor ej på landet.
men kan tänka mig att fördelarna är att det inte är mycket folk och det är lugnt. har ej råd att flytta.

okej är med på vad du menar, men håller inte med. skulle inte klara av att bo på landet i en vecka.. kanske om man var med 25 polare och krökadade, kanske då.. aja [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

okej är med på vad du menar, men håller inte med. skulle inte klara av att bo på landet i en vecka.. kanske om man var med 25 polare och krökadade, kanske då.. aja [smile]

ah jo, men jag bor bara här. brukar inte "hänga" här direkt, de flesta jag känner bor i stan/nära stan så jag är där när jag gör annat än att sitta på UM och sover.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

ah jo, men jag bor bara här. brukar inte "hänga" här direkt, de flesta jag känner bor i stan/nära stan så jag är där när jag gör annat än att sitta på UM och sover.

[smile] jo men jag kan förstå, jag hade inte heller haft råd att flytta om jag inte fick/lånade pengar.. sånt e livet


   
SvaraCitera

Moderkakan:

Jaha.

I'm in y0r bas3 reviving your thr3hds..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

[smile] jo men jag kan förstå, jag hade inte heller haft råd att flytta om jag inte fick/lånade pengar.. sånt e livet

Ja precis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Ja precis.

pwn u 14m3 n00b. ph342 m3 45 i kick j02 455!1!!!!1111!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

pwn u 14m3 n00b. ph342 m3 45 i kick j02 455!1!!!!1111!

Förstod inte ett dugg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Förstod inte ett dugg.

detta då?

pwnz j00, laym nub. Pheer me as i kick your arse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

pwnz j00, laym nub. Pheer me as i kick your arse

jaha, nej, kommer inte att hända.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

jaha, nej, kommer inte att hända.

haha, okej [smile]


   
SvaraCitera