Aviseringar
Rensa alla

Varför?


kachin

för att du är tråkig [party]


   
SvaraCitera

LightInDarkness:

man får visst skador. bl.a så blir ens omdöme sämre så snart alkoholen kommer in i kroppen. lite i början men mer ju mer man dricker.

Jag menade permanenta skador, inte tillfälliga brister. Ens hjärna grillas inte enbart för att man dricker alkohol... det är bara snack. Dricker man för mycket så får man skador.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får väl skriva som alla andra att det ofta beror på grupptrycket. Och att man tycker att allt känns bättre om man får lite alkohol i blodet, man känner sig roligare,gladare( om man inte får sne fylla då:P)glömmer problem,och man vågar släppa loss lixom[smile]


   
SvaraCitera

SkaterDude:

Varför dricker ungdomar Alkohol?

Jag vet inte...

Aldrig fattat grejen själv.
Klarar mig utmärkt utan! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

salem1:

Ens hjärna grillas inte enbart för att man dricker alkohol... det är bara snack

den grillas p.g.a annat oxå ja men det är bevisat att den grillas av alkoholen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gorgath:

För att de inte kan säga nej. De är töntiga

Varför skulle man vilja säga nej? [bigsmile]

SkaterDude:

Varför dricker ungdomar Alkohol?

För att det är najs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För at jag försöker att träna bort min spyreflex. Kan dricka en fjärdedels cider nu. Så långt har jag kommit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

'för att de tror de är tuffa [bigsmile][n]


   
SvaraCitera

LightInDarkness:

den grillas p.g.a annat oxå ja men det är bevisat att den grillas av alkoholen

Jag menade det också, men menade mest att bara för att man dricker alkohol så förstörs hjärnan. Som att det är nåt förtärande ämne, det blir det bara om man dricker det för mycket vilket man inte gör om man inte är pantad...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att de på TC ska ha något att prata om mellan festerna.


   
SvaraCitera
Hando

För att ha fett mycket roligare och träffa mer nytt folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att...det är kul att vara full och man kan göra en massa saker som man egentligen inte vågar och sedan skylla på att man var full..[bigcheers]


   
SvaraCitera

SkaterDude:

Varför dricker ungdomar Alkohol?

Fjortisfylla (minst 3 promille) = tråkigt som fan, finns ingen mening

FEST! (alltså inte FYLLA) = kul

så länge man dricker måttliga mängder så blir man ju mer social och så, sen är det lite roligt att veta vad fan man sa och gjorde gårdagen ^^


   
SvaraCitera

jag dricker för att ha kul, vara social, få nya kompisar, träffa tjejer (blev ihop med en på en fest [wink]) och slappna av [bigsmile] har dock inte blivit så mkt fester på senare tid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejer gör det för dom är jävla horor som vill ligga med alla men vågar inte stå för det så dom skyller på att dom är fulla[shake]


   
SvaraCitera