Forumet - VARFÖR?!

VARFÖR?!

328 0 28

Spana också in:

Jag vet inte, det enda jag kommit fram till är att när man väl har kakan så vill man inte ha den, när man inte har den så vill man ha den. Det här är inget playertänkande utan jag tror det mer handlar om att den ändå inte var den rätta utan bara något tillfälligt för att mata närhetskänslorna. Träffar man någon man verkligen tycker om och faller för så försvinner det här, hoppas jag. Till dess: Celibat
Angelize:

Träffar man någon man verkligen tycker om och faller för så försvinner det här, hoppas jag. Till dess: Celibat

Kanske... men det e jobbigt nu ändå.

OF 5:

så där har det aldrig gått för mig

tur

luxify:

Du menar att man killar börjar gilla tjejer de omöjligen kan få och sedan när de har chansen att få den har de inga känslor kvar

Nej, att när tjejen gillar mig så får jag inga känslor för hon känns så "tillgänglig" typ. Men så snabbt hon typ tröttnar, det e då jag får känslor o verkligen vill ha henne. fett jobbigt :/

Emmelipemmeli:

hänt nyligen?

idag så förändrades allt.

Buddah:

Man kan välja att inte ge in för det.

men va?
gurra_svensson_93:

Varför vill vi killar bara ha det omöjliga?!!! när man har chansen, när man har den man vill ha, känner man inga känslor. När man sedan förlorar personen... då kmr allt. VAAAAAAARFÖR!?

Har varit i exakt samma situation, det var jag som gjorde slut efter att jag länge velat på om jag ville ha henne eller inte. Sen 2 veckor senare ser jag henne med annan och får fullständig panik och overklighetskännslor, ringer upp henne och börjar att storböla och säger att jag älskar henne osv, nåt jag inte sagt på ett år.

Hade ju chansen men jag tog den inte då men nu vet jag inte längre, kärlek är det svåraste som finns, förstår mig inte på det.
Buddah:

Kan välja att inta agera på sina känslor, då slipper man många onödiga problem.

Men va? Jag får inte känslor när jag vill ha dem. Detta är inte nån jävla ipod du sätter på och stänger av!

ProMaster_86:

Hade ju chansen men jag tog den inte då men nu vet jag inte längre, kärlek är det svåraste som finns, förstår mig inte på det

Så jävla segt :/