Aviseringar
Rensa alla

VARFÖR?!


Ämnesstartare

emery:

Beklagar

:/

OF 5:

aja mår ju psykiskt skit av det ändå

Hur fan går det till?


   
SvaraCitera

gurra_svensson_93:

men va?

Kan välja att inta agera på sina känslor, då slipper man många onödiga problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurra_svensson_93:

Varför vill vi killar bara ha det omöjliga?!!! när man har chansen, när man har den man vill ha, känner man inga känslor. När man sedan förlorar personen... då kmr allt. VAAAAAAARFÖR!?

Har varit i exakt samma situation, det var jag som gjorde slut efter att jag länge velat på om jag ville ha henne eller inte. Sen 2 veckor senare ser jag henne med annan och får fullständig panik och overklighetskännslor, ringer upp henne och börjar att storböla och säger att jag älskar henne osv, nåt jag inte sagt på ett år.

Hade ju chansen men jag tog den inte då men nu vet jag inte längre, kärlek är det svåraste som finns, förstår mig inte på det.


   
SvaraCitera

Så är det väl ändå med de flesta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Kan välja att inta agera på sina känslor, då slipper man många onödiga problem.

Men va? Jag får inte känslor när jag vill ha dem. Detta är inte nån jävla ipod du sätter på och stänger av!

ProMaster_86:

Hade ju chansen men jag tog den inte då men nu vet jag inte längre, kärlek är det svåraste som finns, förstår mig inte på det

Så jävla segt :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurra_svensson_93:

Varför vill vi killar bara ha det omöjliga?!!!

Möngöhöve[mad][mad]


   
SvaraCitera

gurra_svensson_93:

Men va? Jag får inte känslor när jag vill ha dem. Detta är inte nån jävla ipod du sätter på och stänger av!

Agerar du inte efter dina känslor så är de inte några problem ;> Är som att ha en låst låda med en massa farliga insekter i; är lådan låst så är insekterna ofarliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Agerar du inte efter dina känslor så är de inte några problem ;> Är som att ha en låst låda med en massa farliga insekter i; är lådan låst så är insekterna ofarliga.

Jag kan inte...


   
SvaraCitera

gurra_svensson_93:

Jag kan inte...

Antingen så lär du dig det, eller så gnäller du här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Antingen så lär du dig det, eller så gnäller du här.

Som sagt, känslor och elektroniska prylar som ipods skiljer sig åt. Du bestämmer inte "Oj! idag ska jag fan bli kär i ...." eller "nää, ja vill inte få några känslor, stäng inne dem".

Man lurar bara sig själv om man tror att man kan kontrollera det.


   
SvaraCitera

gurra_svensson_93:

Man lurar bara sig själv om man tror att man kan kontrollera det.

Man kan inte kontrollera dem, man man kan absolut lägga locket på.


   
SvaraCitera

Tror därför att man ser för mycket fel på någon till en början och vill bara ha bättre tills man förstår hur jävla dålig man själv är och då är det försent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Människan fungerar som så, man uppskattar inte det man har, det finns alltid något bättre, och man strävar efter det. Man vet inte vad man har förens man förlorat det. [n]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera