Aviseringar
Rensa alla

Varför?


Ämnesstartare

Om en tjej plötsligt skulle säga: "äääe vafan, jag ska nog bli lesbisk istället" så är det ingen som riktigt reagerar, eller tycker att det är VÄÄÄRSTA grejen.

...men om däremot en kille skulle säga: "nae, jag ska nog ta o bli bög istället" så skulle säkert alla blickar vändas mot honom.

Varför är det såhär?

upplever det som mer accepterat bland kvinnor att vara bi och homo än vad det är hos män.

upplever ni likadant?


   
Citera

för att det är sexigt med lebbar och äckligt med bögar? i det här samhället

oftast


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EGOGIRL:

för att det är sexigt med lebbar och äckligt med bögar?

Varför skulle det vara äckligt med bögar?

Associerar du bögar indirekt med analsex eller?


   
SvaraCitera

alexxiz:

Varför skulle det vara äckligt med bögar?

Associerar du bögar indirekt med analsex eller?

jag tycker inte det är äckligt men det är den bilden en stor del av samhället har, särskilt ungdomar


   
SvaraCitera

sedan så tvivlar jag på att någon skulle reagera om en kille sa så för man förstår ju att människan skojar annars så är den dum i huvudet


   
SvaraCitera

Lite samma nivå på den här diskussionen som: "Varför är tjejer horor och killar players?[confused][cry]".

Hora och böga runt bäst fan ni vill.


   
SvaraCitera

skulle gärna sexat med två lebbar[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EGOGIRL:

sedan så tvivlar jag på att någon skulle reagera om en kille sa så för man förstår ju att människan skojar annars så är den dum i huvudet

anser att du kränker den homosexuella individen i ditt uttryck.
Nästan lite människoföraktlig måste jag få säga...


   
SvaraCitera

tycker det blir mer och mer "accepterat" hela tiden [cute]


   
SvaraCitera

alexxiz:

anser att du kränker den homosexuella individen i ditt uttryck.Nästan lite människoföraktlig måste jag få säga...

Jag anser att du kränker homosexuella och bisexuella genom att framställa oss som överkänsliga tards.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jorå, men är det ingen som håller med om att det är mer okej att vara manlig tjej, än tvärtom?


   
SvaraCitera

alexxiz:

anser att du kränker den homosexuella individen i ditt uttryck.
Nästan lite människoföraktlig måste jag få säga...

Som om en heterosexuell skulle säga "nae, jag ska nog ta o bli bög istället" på fullt allvar och sedan "bli" homosexuell. [zzz]


   
SvaraCitera

alexxiz:

jorå, men är det ingen som håller med om att det är mer okej att vara manlig tjej, än tvärtom?

Tycker det blivit rätt så trendigt med fjollbögar på sistone faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ne troligtvis inte 🙂


   
SvaraCitera

alexxiz:

Varför är det såhär?

Är det verkligen så? Visst blir folk förvånade, men det är nog försvinnande få som inte accepterar det.


   
SvaraCitera