Aviseringar
Rensa alla

varför?


Ämnesstartare

jobbigt ny. jag tror inte att jag mår dåligt, allt går hyffsat för mig för tillfället. tom skolan går bra men ändå vill jag så jävla gärna skada mig själv, vill skära, skära och skära i mig. men ändå inte. jag saknar den gamla goda tiden utan problem [sad]

säg nåt


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

gör d nt pga 7kt onödigt, gå till kurator.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Föreslår terapeut eller något liknande så att "tryggheten" det skadliga blir så liten så att dit undermedvetna inte längre ser det som ett alternativ.


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

patrick bateman:

säg nåt

nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

gå till kurator.

gillar inte tanten

OF 5:

Föreslår terapeut eller något liknande så att "tryggheten" det skadliga blir så liten så att dit undermedvetna inte längre ser det som ett alternativ.

läskigt att gå till sådana

tigr:

nåt

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

läskigt att gå till sådana

Det är inte så farligt, lovar, fast dem kan vara ganska underliga och tvivelaktiga ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Det är inte så farligt, lovar, fast dem kan vara ganska underliga och tvivelaktiga ibland.

har du provat? haha det låter ju extremt läskigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

har du provat? haha det låter ju extremt läskigt.

ja. En del undrar man vad dem rökt och andra är vettiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ja. En del undrar man vad dem rökt och andra är vettiga.

hmm. jo är nog lite så. vet att jag borde förödka gå och snacka med någon men vettefan fan om jag klarar det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bump


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kram [sad][love] ta det lugnt, ät något gott och titta på film eller gör något roligt så kanske det känns bättre?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

kram ta det lugnt, ät något gott och titta på film eller gör något roligt så kanske det känns bättre?

du är så rar du [love] jag har faktiskt mysigt ikväll med fotboll och chips, det hjälpte faktiskt. [smile]


   
SvaraCitera

Sök hjälp. Du behöver det. För din egna skull. Kram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Sök hjälp. Du behöver det. För din egna skull. Kram.

mm jag är typ medveten om att jag borde göra det. är bara så jäkla svårt att faktiskt göra det, funderar ofta på det men vågar aldrig ta steget


   
SvaraCitera

patrick bateman:

mm jag är typ medveten om att jag borde göra det. är bara så jäkla svårt att faktiskt göra det, funderar ofta på det men vågar aldrig ta steget

Gör det bara. Våga. Ta ha steget.


   
SvaraCitera