Aviseringar
Rensa alla

Varför ..?


Ämnesstartare

Jag är en tjej på 15 år. Jag har alltid umgåtts med äldre killar men en sak förstår jag inte..
När jag var 13 förlorade jag oskulen med en kille som var 17, när jag var 14 så låg jag med 3 andra äldre killar (inte på samma gång).. dom var 5 år äldre?! ..
Det jag inte förstår.. varför vill en kille som är 19 ligga med en tjej som är 14?
Dom ser ALLA väldigt bra ut och får gott om ligga om man säger så. Och jag funkar inte med yngre så de är väl bra men varför?..
Är ni inte rädda för att åka fast?
vad är de som är så attraktivt i att vara med någon som är såå mycket yngre?
Knappt bröst eller något tillskillnad mot tjejerna i deras ålder?[shake][shake]


   
Citera

De fick väl inte ligga med folk i sin egen ålder pga omogna?


   
SvaraCitera

coolt med så ung som möjligt

ne vet inte, låter weird ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har också tänkt det där med att de inte får ligga med folk i sin egen ålder.. men det får dom ju, alla vill ligga med dom. iallafall av dom tjejer jag känner som är lika gamla som dom. och det är ju väldigt många eftersom jag bara umgås med dom.


   
SvaraCitera

De ligger väl med flickorna i sin egen ålder också? Tror bara det handlar om att det är kul att ligga.


   
SvaraCitera

Är du tillgänglig just då kommer de bonka dig. That is all.


   
SvaraCitera

Aa alla killar vill ha sex med 13åringar


   
SvaraCitera

here we go again


   
SvaraCitera

ramona:

Är ni inte rädda för att åka fast?

Vad skulle de åka fast för? Har du tänkt anmäla dem? Sedan är ju byxmyndighetsåldern 15, och de brukar se mellan ögonen om det är väldigt jämn ålder, 13 och 15 t.ex. eller 14 och 16.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nehas:

Aa alla killar vill ha sex med 13åringar

Nu va det väl så att jag drog alla över en kant eftersom att jag inte orkade sitta och specificera mig.

Men saken är den att hur upphetsad jag än skulle va så skulle jag aldrig ligga med någon som är 5 år yngre?


   
SvaraCitera

Ligger gärna med en 14åring, handlar om preferenser antar jag och alla är hebefiler


   
SvaraCitera

Vissa människor är perversa.


   
SvaraCitera

Beror på tjejen. I Sverige känns det nästan inte som att åldern spelar någon roll av någon anledning.


   
SvaraCitera

ramona:

varför vill en kille som är 19 ligga med en tjej som är 14?

Well, det finns en jävla massa sjuka jävlar på vårt klot. Lyckat du ta reda på varför så är jag beredd att ge dig ett pris. [blush]


   
SvaraCitera
Tyrael

AVEII:

det finns en jävla massa sjuka jävlar

AVEII:

eredd att ge dig ett pris. [blush]

AVEII:

[blush]

AVEII:

[blush]

AVEII:

[blush]

AVEII:

[blush]


   
SvaraCitera